Új arcot kapott a Ford két egyterűje, igaz csak nagyon óvatosan módosítottak rajtuk
Közös pont a Ford egyterűinek változásában, hogy kicsit módosult az „arcuk”. Az S-Max rendelhető ST Line változatban is, az ennek megfelelő első lökhárítókkal, illetve hűtőmaszkkal, ám a Galaxy esetében a Vignale is megjelent a palettán (S-MAX-ból szintén létezik olyan), így a modell hűtőmaszkján már ott díszelegnek az ezeknél a változatoknál megszokott, krómozott V-betűk is. Emellett új 17, illetve 18 colos könnyűfém felnik is megjelentek az extralistán, köztük kéttónusú példányok is.
Az S-Max ST Line felszereltsége hátul is megkapta a sportos kiegészítőket
A Vignale modellek utasterében a bőr uralkodik, amit szürke varrással tettek feltűnőbbé. A Galaxy emellett fűthető kormánykereket és alumínium pedálokat is kap, míg az S-Max fűthető és hűthető üléseket masszázsfunkcióval kiegészítve. A frissítés természetesen a Trend és a Titanium modelleket sem kerülte el. Ezekben 18 irányban állítható ülések jelentek meg, illetve a WiFi csatlakozás lehetősége a FordPass Connect segítségével, amely a kékoválos márka mobiltelefonos alkalmazásával (FordPass), távolról is megmutatja többek között az üzemanyagszintet, az autó pozícióját, de figyelmeztet az olajcserékre is.
Bátrabban használják a bőrt a Vignale modellekben
Mindkét egyterű motorkínálata a kétliteres dízelmotor háromféle teljesítményszintjéből áll. Az EcoBlue motor 150, 190 vagy 240 lóerővel is kérhető hatfokozatú manuális sebességváltóval társítva, illetve a magasabb felszereltségekhez a nyolcfokozatú automatikus váltó is társítható.
Európában hamarosan már rendelhetők is a Ford friss egyterűi