Versenyzett egy helikopterrel, gyorsabb volt a Ferrari
Eladó egy Ferrari Daytona, ami a '70-es években gyorsabban ért Las Vegasba, mint egy helikopter
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Meghirdettek egy 1971-es Ferrari Daytonát, a története igencsak erős, az első tulajdonos nevét még Las Vegasban is viseli egy szálloda. Nem teljesen gyári, ennek köszönheti hihetetlen sztoriját.
Mégis ki állna neki tuningolni egy veterán Ferrarit? Persze, mikor új volt, úgy gondolkoztak a szerencsés tulajok mint ma, akkor sem volt idegenebb betolni egy Daytonát egy műhelybe, mint ma egy 458-at. Első tulaja, Bill Harrah így is tett, mikor 1971-ben megvásárolta ezt a 365 GT/4 Daytonát, mivel nem csak a luxusautók, de a hotrodok is megdobogtatták a szívét. Szerencsére drasztikus átalakuláson nem ment át, lecserélték a kerekeket, hátul feltűnően nagyobbakra, valamint picit meg is emelték a farát. Emellett a motort is felpiszkálták, annyira, hogy néhány év múlva megnyert egy elég esélytelen versenyt.
Harrah neve még ma sem tűnt el, bár 1978-ban elhunyt, az általa alapított szállodalánc még ma is viseli a nevét. A ’70-es évek közepén a renói kaszinója és a Tahoe-tó partján álló hotelje között szeretett volna egy gyors szállítóeszközt beszerezni. Ehhez a Sikorsky helikoptergyártóval egyezkedett, viszont volt egy feltétele annak, hogy tőlük vásárolja meg a gépet, méghozzá meg kellett nyerniük vele egy versenyt. A kihívó ő maga volt, méghozzá ezzel a Daytonával. A 94,4 kilométeres távot Harrah több mint 230 km/h-ás átlagsebességgel tette meg, ezzel hamarabb ért oda, mint a Sikorsky. Nem tudni, mi lett a vége, vajon mégis vásárolt-e gépet, annyi biztos, hogy a Ferrarit 1975-ben eladta, jelenlegi tulajához 2012-ben került, aki újjáépítette, és most árverésre küldi. Annak ellenére, hogy nem eredeti Daytona, így is egymillió dollárt várnak érte.