Versenyzett egy helikopterrel, gyorsabb volt a Ferrari
Eladó egy Ferrari Daytona, ami a '70-es években gyorsabban ért Las Vegasba, mint egy helikopter
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Meghirdettek egy 1971-es Ferrari Daytonát, a története igencsak erős, az első tulajdonos nevét még Las Vegasban is viseli egy szálloda. Nem teljesen gyári, ennek köszönheti hihetetlen sztoriját.
1971-et írunk, ezt a Daytonát újonnan egy Bill Harrah nevű fickó vásárolta, szállodaláncának bevételeiből még tuningra is futotta
Mégis ki állna neki tuningolni egy veterán Ferrarit? Persze, mikor új volt, úgy gondolkoztak a szerencsés tulajok mint ma, akkor sem volt idegenebb betolni egy Daytonát egy műhelybe, mint ma egy 458-at. Első tulaja, Bill Harrah így is tett, mikor 1971-ben megvásárolta ezt a 365 GT/4 Daytonát, mivel nem csak a luxusautók, de a hotrodok is megdobogtatták a szívét. Szerencsére drasztikus átalakuláson nem ment át, lecserélték a kerekeket, hátul feltűnően nagyobbakra, valamint picit meg is emelték a farát. Emellett a motort is felpiszkálták, annyira, hogy néhány év múlva megnyert egy elég esélytelen versenyt.
Bézs bőr belső és V12-es motor. Utóbbit úgy felpeckelték, hogy 300 km/h-ás sebességre legyen képes gyorsítani az olasz sportkocsit
Bukólámpák, ahogy azt a kor megkívánta, és engedte. A tuning része volt egyébként a futómű hátsó emelése és a nagyobb hátsó kerekek
Harrah neve még ma sem tűnt el, bár 1978-ban elhunyt, az általa alapított szállodalánc még ma is viseli a nevét. A ’70-es évek közepén a renói kaszinója és a Tahoe-tó partján álló hotelje között szeretett volna egy gyors szállítóeszközt beszerezni. Ehhez a Sikorsky helikoptergyártóval egyezkedett, viszont volt egy feltétele annak, hogy tőlük vásárolja meg a gépet, méghozzá meg kellett nyerniük vele egy versenyt. A kihívó ő maga volt, méghozzá ezzel a Daytonával. A 94,4 kilométeres távot Harrah több mint 230 km/h-ás átlagsebességgel tette meg, ezzel hamarabb ért oda, mint a Sikorsky. Nem tudni, mi lett a vége, vajon mégis vásárolt-e gépet, annyi biztos, hogy a Ferrarit 1975-ben eladta, jelenlegi tulajához 2012-ben került, aki újjáépítette, és most árverésre küldi. Annak ellenére, hogy nem eredeti Daytona, így is egymillió dollárt várnak érte.
Gyorsabban ért a kaszinóból a hotelhez, mint a Sikorsky aktuálisan a legújabb helikoptere