Mint arról novemberben beszámoltunk,
valami nincs rendben a München-Berlin távolságot tisztán villanyüzemmel teljesítő Audi A2 körül, amelyet kisebb vagyonért, szám szerint 275 ezer euróért alakították át elektromos üzemre. A német gazdasági miniszter, Rainer Brüderle támogatásával, állami finanszírozással történt munkálatoknál azonban nem stimmelnek a részletek, túl sok az autó körüli titok, legfőképpen a lítium-polimer bázisú (AlphaPolymer technológia) Kolibri akkumulátorral kapcsolatban - mérnökök szerint jelenleg egyszerűen képtelenség ekkora távolságot elektromos hajtással, egyetlen feltöltéssel megtenni. A DBM Energy nem végezte el a szokásos teszteket, sőt, elutasította az ADAC ajánlatát, miszerint a német autóklub felajánlja tesztközpontját a mérésekhez, így voltaképpen kívülállók nem is láthatták, mire ment el a sok pénz, illetve, hogy mit tud a csodaakkumulátor. Nos, most már nem is fogják, mert megerősített információ, miszerint egy berlini raktártelepen leégett a sárga-lila festésű Audi, bizonyára teljesen véletlenül... Állítólag a szakmai áttörést jelentő Kolibri akkumulátor már nem volt a fedélzeten.