A W140 kódjelű S-osztályt kétféle hathengeres dízellel kínáltak, a 3,5 literes 150, a háromliteres 177 lóerős
Nem kíméli az autókat a
TopSpeedGermany csatorna, korra és teljesítményre való tekintet nélkül a maximum tempóig hajtják a járműveket a német autópályán. Így tettek a W140 kódjelű Mercedes S-osztállyal is, ami harminc évesen már nem szereti, ha a végsebességen nyúzzák.
A harmadik generációs S-osztály 1998-ban búcsúzott, a W220-as utód igazi mélyrepülés volt a megbízhatóság tekintetében
Az 1994-es S 350 Turbodiesel a nevéhez hűen 3,5 literes sorhatos dízel, a teljesítmény 150 lóerő. A közel két tonnás luxusautó a hivatalos adat szerint 13,3 szekundum alatt éri el a százat, a legnagyobb sebesség pedig 185. Az automataváltós Bálnát sikerült a felgyorsítani a katalógus szerinti csúcssebességre, ám ekkor már a 4500-as tiltást simogatta a fordulatszámmérő. A Mercedes szólt, hogy ebből baj lesz, a vízhőfokmérő egyre csak feljebb kúszott, ami nem túlzottan érdekelte a sofőrt. Pár perc csúcstempó meg is hozta az eredményt, gőz formájában jelezte az S-osztály, hogy ideje lassítani.