A BMW iX az álló ál-vesék mellett 322 lóerős, tisztán elektromos hajtásláncot is kapott. Vajon mire elég mindez a német autópályán? (Fotó: Youtube.com/Cars On Autobahn)
322 lóerővel és 630 Nm forgatónyomatékkal vág neki az autópályának a BMW legújabb elektromos szabadidő-autója. A szürkületkor készült, a Cars On Autobahn Youtube csatornáján megtalálható felvételen az xDrive40 változatot nyúzzák, jól kivehetőek a villanyautókra jellemző tulajdonságok is.
Az iX brutális nyomatékának hála alacsonyabb sebességtartományokban hihetetlenül meg tud indulni, ráadásul hatalmas tömege ellenére könnyen gyorsul komolyabb tempónál is. Ha viszont a végsebesség és a korlátlan tiprás helyett arra lennél inkább kíváncsi, hogy milyen az autó a hétköznapokban, akkor
ide kattintva olvashatod el nemrég készült tesztünket a modellről.