Végre V8-as került a Volkswagen Amarokba
Érkezik a VW Amarok V8 Desert Edition
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Végre olyan az Amarok, amilyennek igazából szánták. A 410 lóerős V8-assal és az erősített kasztnival igazi dűnegyilkos lesz.
Az MTM Genfi Autószalonon felvonultatott 3 autója közül a legrobusztusabb egyértelműen a V8-assal felvértezett Volkswagen Amarok. Ahogy arra a Desert Edition név is utal, nem a városi közlekedésbe szánják, és ez így is van rendjén. A német gyáróriás terepjárója alapból is strapabíró munkaeszköz, frissített formájában pedig játékszer lehet a homokban. A DIRKS csapattal közösen fejlesztett modell, kívül homokszínű fényezést és fekete műanyagozást kapott. Az elülső gallyvédő és kartervédő, a szélesítések és az off-road gumikkal körülvett 20 colos BBS felnik gondoskodnak a magabiztos megjelenésről. Szintén erre hivatottak az oldalsó fel-, illetve lelépők és a bukócsövezés.
A megemelt kabinban bőr és alcantara borítást találunk, néhol szénszálas elemekkel megtörve. Az MTM gondoskodott a kiegészítő műszerekről is, információs rendszere pedig GPS-t és TV-t is kapott. Az MTM Amarok erejét egy 4,2 literes TDI V8 adja, ami 410 lóerőt és közel 1000 newtonméteres nyomatékot biztosít a terepjáró számára. 8 sebességes Tiptonic váltója segítségével 6 másodpercet vesz igénybe a 0-100-as sprint, csúcssebessége pedig 240 km/óra.
Meglepő módon nem laprugós, hanem spirálrugós felfüggesztést kapott, profi fékrendszere elöl 16, hátul 14 colos tárcsákból áll. A Volkswagen Amarok V8 Desert Edition bár egyedi, de ez nem magyarázza az MTM által adott 62 milliós csillagászati árát.
V8 Tádé…..hagynák inkább a fenébe. Rakjon bere V8 benzint, vagy egy hibridet. Hagyjuk azt a Tádét inkább!
Volkswagent a sivatagba?:)
Hadd jutalmazzam ezt a döntést egy diszkrét muhahával:)