Végre megmutatták a Subaru BRZ sportkocsit
Első képeken a Subaru BRZ
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bár nevében még mindig viseli a Concept kitételt, a képeken látható Subaru BRZ már sorozatgyártásra kész autó, legfeljebb apróságokon változtatnak majd a japánok.
Noha a bemutató időpontja, azaz november 16. még odébb van, de végre megérkeztek az első hivatalos képek az eddig csak átlátszó kasztnival látott Subaru BRZ-ről.
A Toyotával közösen kifejlesztett, hátsókerék-hajtású sportautó alapformáját tekintve megegyezik az FT-86 testvérmodellel, a fő eltérések az aerodinamikai részletekben érhetők tetten. Nyersebb a Subaru megjelenése: kockásabb a lökhárító kialakítása, tagoltabb a diffúzor, a hátsó lámpák szögletesebbek, karbonszálas műanyagból készítették a tetőt, és a nagy méretű hátsó szárny is a BRZ sajátja.
A kétliteres boxermotor hatfokozatú kézi váltón keresztül továbbítja a motor egyelőre ismeretlen, de az FT-86 200 lóerejénél magasabb (a pletykák szerint akár 300 lóerős) teljesítményét a hátsó kerekekhez, és itt is megeshet, hogy opcionálisan automatával is kapható lesz a típus. Egyelőre még azt sem tudni, hogy már első megjelenésekor, "alapverziójában" is STI modellként kerül-e piacra a BRZ, vagy a későbbiekben készítik majd el belőle í még sportosabb BRZ STI változatot. Mindezekre két hét múlva, a Los Angeles Autószalonon esedékes bemutatón derül fény.
A Toyotával közösen kifejlesztett, hátsókerék-hajtású sportautó alapformáját tekintve megegyezik az FT-86 testvérmodellel, a fő eltérések az aerodinamikai részletekben érhetők tetten. Nyersebb a Subaru megjelenése: kockásabb a lökhárító kialakítása, tagoltabb a diffúzor, a hátsó lámpák szögletesebbek, karbonszálas műanyagból készítették a tetőt, és a nagy méretű hátsó szárny is a BRZ sajátja.
A kétliteres boxermotor hatfokozatú kézi váltón keresztül továbbítja a motor egyelőre ismeretlen, de az FT-86 200 lóerejénél magasabb (a pletykák szerint akár 300 lóerős) teljesítményét a hátsó kerekekhez, és itt is megeshet, hogy opcionálisan automatával is kapható lesz a típus. Egyelőre még azt sem tudni, hogy már első megjelenésekor, "alapverziójában" is STI modellként kerül-e piacra a BRZ, vagy a későbbiekben készítik majd el belőle í még sportosabb BRZ STI változatot. Mindezekre két hét múlva, a Los Angeles Autószalonon esedékes bemutatón derül fény.
Nagyon dögös ez a gép..:))