Végre itt az új Dacia Duster

A premier előtt mutatták meg az új Dacia Dustert

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Mindenki kedvenc Daciája nyugdíjba vonul, ugyanis érkezik az újonc, itt vannak róla az első fotók. Karaktere nem változott, modernebb megjelenéssel és szebb részletekkel születik újjá.


Hét év után leköszön a Dacia talán legjobb és legkedveltebb modellje, a Duster. A francia alapokra épült kompakt terepjáró titkon a mi szívünk csücske is remek használhatósága és sallangmentes kivitelezése miatt, vélhetően az újonc sem okoz majd csalódást. Egyelőre viszont csak fotókat és néhány apróságot árultak el róla a szeptember 12-én esedékes leleplezése előtt. Az új Duster bármennyire is hasonlít az eddigi modellre, teljesen új tervezés, alapjaiból kezdték újra. Felfoghatjuk úgy is, hogy fölöslegesen készült egy ugyanolyan autó, ám úgy is, hogy a vásárló közönség a megszokotthoz jobban vonzódik, mint valami újhoz.
Hirdetés

Állítólag 10 centivel került előrébb a szélvédő, ezzel rövidebb lett az orr, de hosszabb, tágasabb a beltér, amiről egyelőre csak annyit árultak el, hogy teljesen új dizájnnal, jó minőségi érzetű anyagokkal készítették. Az ablakok formája egészen hasonló, elöl és hátul viszont egyértelmű az újítás. A hátsó fényszórók nagyban hajaznak a Jeep Renegade-re, de remek kiállást kölcsönöznek az új terepes Daciának. Elöl is vékonyabbak a fényszórók, LED-es a nappali menetfény, valamint 17 colos felniket is fog kapni, de van új árnyalatú fényezés is. Az új Dacia Duster teljes leleplezéséig meg kell várnunk a Frankfurti Autószalont.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 15:12
    Permalink

    A “japánban gyártott japán a jó minőségű” egy régi beidegződés, ami ma inkább tekinthető urban legend-nek, mint bármilyen valóságalappal rendelkező állításnak. Ma már mindegy, hol gyártanak egy-egy autót, mindenhol nagyon magas színvonalú a minőségbiztosítás. A törökök által összeszerelt Toyota ugyanolyan jó minőségű, mint a Japánban összeszerelt. A Dacia esetében is a 80-as évek beidegződései maradtak meg, amikor az 1310-esek sokszor szétestek.
    Másrészt a problémák nagy része nem az összeszerelésre vezethető vissza, hanem az alkatrészekre. Az alkatrészeket pedig mindenhol mindenki sok-sok beszállítótól kapja. Pl. a Győrben gyártott Audik esetében a hazai beszállítók aránya 10% alatt van. Szóval minden autó nagy nemzetközi együttműködés eredménye.

  • 2017.10.27. at 15:12
    Permalink

    Minden épeszű ember tudja, hogy a Japánban gyártott japán autók minősége kiemelkedő. Miért, milyen mítoszt hallottál a Fanciaországban gyártott franciákról, te igen-igen szerencsétlen?:)))

  • 2017.10.27. at 15:12
    Permalink

    Erről, ha ütnének sem mondanám meg első ránézésre, hogy egy újabb széria. A hátsó lámpáról nekem is kapásból a Jeep Renegade ugrott be. Összehasonlítottam, a forma azonos, a design kicsit más, a Dusternél kereszt alakú a minta, a Jeepnél meg X 🙂

Vélemény, hozzászólás?