Véget ér a Renault Fluence Z.E. karrierje
A Renault leállította a Fluence Z.E. gyártását
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Hiába sikeres a Renault kompakt családi szedánja, az elektromos változat eladásai nem alakultak jól, ezért a török üzem nem gyárt belőle többet.
Nem lett akkora siker a Fluence Z.E., mint a konszern másik elektromos autója, a Nissan Leaf. A Renault már egy éve megszakította a partnerkapcsolatot az azóta csődbe ment vállalkozással, ami a villany Fluence cserélhető akkumulátoros változatából álló flottához hozott létre akkumulátor-cserepontokat. Az akkucserés megoldás nem lett siker, de a cserelehetőség nélküli, hálózati áramról tölthető Fluence Z.E. változatért sem álltak sorba a vevők.
A Fluence alapját adó platformra épül a Dél-Koreában forgalmazott Samsung SM3 is, aminek Z.E. elektromos változatában élhet tovább a Renault technikája. A több száz millió eurós fejlesztés a Fluence eladásaival nem térült meg, a cégcsoport most a koreai kormányzati támogatástól reméli a fellendülést. A Renault nem adott még ki hivatalos közleményt, de a Fluence Z.E. tulajdonosok továbbra is számíthatnak a gyári támogatásra.
Az utolsó mondatoddal szándékosan feszíted a húrt? Vagy csak viccelődtél? 2014-ben egy autós oldalon remélem senki nem ír le ilyen hülyeséget komolyan!
Tényleg kár a gőzért, hiszen ha igazad van, akkor sem lehet igazad soha :))))))
Valóban az a legjobb módszer, ha nem válaszolunk, igaz nehéz megtűrni, de jobb ha “nem etetjük a trollt”. Vitázni nem lehetne, hiszen azt csak értelmes, többé-kevésbé kultúrált emberrel lehet. Az kultúra és az IQ szint pedig szinte minden hozzászólás esetében már az első szavakból “üvölt”. Elég sok témában, sok helyen fórumozok, de komolyan mondom, hogy ennél ostobább emberrel még soha sehol futottam össze, pedig pl. a futball szurkolók közül sem mindenki egyetemi tanár, de még egy újpesti is könnyebben szót ért egy fradistával, mint itt IQ harcosunkkla bárki is. De nem tehet róla, hiszen mindig igaza van, csak neki van igaza, mindenki más hülye (és ez meg a lehető legenyhébb kifejezés, ennél csak durvább jelzőket használ).
Azt elhiszem hogy nincs kedved vitatkozni, a Hummeres mega-pofira esésed máig égő sebként pusztít benned “mérnök”-kém, ekkora zakó után hidd el senkinek sem lenne kedve hozzá. LOL! 🙂
Mivel se akkor se azóta nem tudtál érveket felhozni – mivel ahhoz érteni kell a témához és gondolkodni tudni és hát pont ez a kettő dolog az amiben a leggyengusabb vagy 😉 – ezért neked csak ez az övön aluli szemét beszéd marad. Egészségedre! 😛
Vannak kőfejű makacs emberek, akik reménytelenül és megváltoztathatatlanul hisznek egetverő marhaságokban. Ezt pont Neked kellene tudni a legjobban, hiszen mindannyian nagyon jól emlékszünk még arra a gigantikusan nagy rucira amit leakasztottál a “Hummer zőődebb mint a Prius” produkcióddal. LOL! 🙂 Sőt, miután megsemmisítő erejű veszteséget szenvedtél el ezügyben, az igazi hamisítatlan hisztis kőfejűek hozzáállásával még számos alkalommal kijelentetted hogy azért is a Hummer a zöldebb. Ez azért nagyon kellemes, mert így bármikor a jövőben újból és újból le lehet neked keverni egy taslit ezért. LOL! 🙂
Amúgy emlékszel hogy mikor állították le a Hummer gyártását? És a Prius-ét? 😛
Már vártam hogy valamelyik agyatlan benyögjön egy ehhez hasonló marhaságot mint amit Te. Nem az elektromos autók gyártását állították le te szerencsétlen, hanem a Fluence Z.E. gyártását, ugye képtelen vagy a kettő közötti ordító különbség felfogására? Hát persze hogy igen. 🙂
Amúgy szerinted hány belsőégésű motoros jármű gyártását állították le eddig összesen professzorkám?
A tüdőrákgenerátor bömbös 520d is jó kocsi lehetne, csak ki kellene dobni belőle a motorháztető alatt levő koromokádó fost, meg az utasteret normálisra átalakítani és lovakat vagy ökröket fogni elé. 🙂
Nem meglepő, várható volt. Azt nem tudom, hogy a Kangoo Z. E. létezik-e még? Nagyon nagy bátorság a villanyautókkal kapcsolatos bármilyen beruházás, mint ahogy a cikkben szereplő cég csődje is ezt bizonyítja. Sok évnek el kell telnie, amíg a villanyautók elterjednek, ha egyáltalán elterjednek.
Múlt héten a Keletinél láttam egy Teslát, szembe jött velem, én a pirosnál álltam, ő meg lassan haladt, így meg tudtam nézni, ha csak pár másodpercre is. Nekem csalódás volt élőben. A képeken tetszett, élőben annyira nem. Persze jó kocsi lehetne, csak bele kellene tenni egy BMW 520d motorját, és fele ennyiért kellene adni :))
Nemsokára úgyis napi szinten fogod látni ahol élsz most..(ha még..)
Ha tudod probáld ki mindenképp.
Ha van közeledben Tesla ker. irj nekik, egybol visszairnak és mehetsz…
Ha beülsz vigyázz mert alacsony nagyon a tető, buksibeütés nagyon valószinű..és fáj…
Ez csak nálunk van így..Meg keletebbre..
Nyugatabbra az övét meghúzva egy középrétegnél kicsit tehetősebb is megveheti.
100% élmény és nagyon jó befektetés…(amennyire autó lehet az)
Szerviz kb 0 költség.
A gyorstöltés mindenhol INGYEN van.(100nál több Tesla Supercharger van már.)
Norvégiában a legtöbbet eladott autó volt januárban azt hiszem…
Fluence még a neve is szar.
Vagyis a Renault Fluance az.
Én ezen nem csodálkozom, szerintem mikor az emberek megtudták hogy van olyan is hogy Tesla S majd 500 km-es elméleti hatótávval amihez képest ez hát hogy is mondjam egy bérbeadott havitörlesztésű fostalicska.
(pedig nekem is Renaultom van igaz az nem ilyen semmilyen autó)
Nemsokára ugyanezt olvashatjuk az i3-ról és az i8-ról is…
100 km-es hatótávval nem kellenek senkinek sem…