A Mercedes-Benz G 500 4x4² alaphelyzetében is extrém, de a Mansory sikeresen fokozta az autó megjelenését, kívül és belül egyaránt
Nemrég írtunk a Mercedes-Benz
G-osztályának alapos megújulásáról, miközben az eredeti G még mindig a tuningolók kedvenc alanya. A Mansory a G 500 4x4² modellből gyúrt extrém tuningautót, a rengeteg szénszál-erősítésű műanyag elemmel még inkább hangsúlyozva az autó szögletes karakterét. Sőt, még ez sem volt elég, ezért feltűnő kék árnyalatot választott a karosszéria karbonmentes felületeihez. Mindemellett nem csak a látványra adtak, hanem a motort sem hagyták érintetlenül, plusz 63 lóerőt és 100 newtonmétert csalogattak elő a V8-asból. Így 479 lóerő és 710 newtonméter szolgál bármilyen terep legyűréséhez, hiszen az autó az átalakítás ellenére sem veszített képességeiből.
A kevesebb néha több. Minden tekintetben szerényebb a bolgár G-osztály, összességében mégsincs hiányérzetünk Mansory művéhez képest
Nevéhez hűen a bolgár Carbon Motors is szénszál-erősítésű műanyagra cserélte az utastér eredeti díszítőelemeit és a világítótesteket is modernebbek váltották a belső alapján láthatóan koros G-osztályon. Külsőleg ezenkívül a mutatós kerekek, míg az utastérben a vaskos öltésekkel díszített bőrkárpitozás fokozza a látványt. Bőrbevonat szinte mindenhova jutott, ahová egyáltalán elképzelhető. Mégis kiegyensúlyozottabbnak tűnik az összhatás, mint a Mansory G-osztálya esetében.
Ezzel a 4x4x2-vel nemrég találkoztam élőben a helyi szalonban..
[url]http://autossagok.blog.hu/2016/06/11/carspotting_mercedes_g_klasse_4x4x2[/url]
Félelmetes fenevad, kár hogy nem lehetett kipróbálni 🙂
Piskóta mindegyik. Michael Douglas igazán szerencsés fickó, mert belekóstolhatott a tutiba az „A célkereszten túl” c. film forgatása alatt:
[url]https://www.google.hu/search?q=beyond+the+reach+mercedes+6×6&client=opera&hs=58f&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjil6DIhvXNAhWGWxQKHagNBGQQ_AUICCgB&biw=931&bih=610[/url]