Valódi játékautó lesz a 280 lovas Hyundai
Újabb videókon mutatkozik a Hyundai i30 N, néhány adat is kiderült
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Már jövő héten láthatjuk a Hyundai első sportos modelljét, az i30 N-t. Korábban már hallhattuk a hangját, most viszont további részletek derültek ki, mint például teljesítménye.
Hamarosan bemutatják az első sportos Hyundai-t, az i30 N ráadásul elég jónak ígérkezik. A korábbi videókból hangját már hallhattuk, így az már biztosra mondható, hogy nem fogták vissza magukat a kipufogórészlegnél. A dizájn egyelőre jórészt még rejtve van, az azért már látszik, hogy lesz speciális N-kék árnyalat, és hogy a hűtőrács, meg a többi alapból krómozott elem matt szürkében jelenik meg. Külön érdekes, hogy a felnik is kékek az álcázott kocsikon, mutatós darab lesz, az biztos.
A két új videóból már kiderül egy, s más. Például a teljesítményről is. Azt már tudni, hogy kétliteres turbós négyhengeres motort kap, a központi kijelzőt mutató snitten pedig elrejtették a nyomatékadatot, ami 400 Nm, valamint a teljesítményt, ami 280 lóerő. Ez persze még nem hivatalos, de kb ennyire számíthatunk. Az i30 alapból is elég masszív autó, jó vezetni, futóműve elég biztos, emellett az N részleg azt mondja, valódi kanyarvadászt faragtak belőle. Nem kételkedünk benne, a kiindulási alap is elég jó, kíváncsian várjuk a felhergelt koreait, ami július 13-án debütál.
A két új videóból már kiderül egy, s más. Például a teljesítményről is. Azt már tudni, hogy kétliteres turbós négyhengeres motort kap, a központi kijelzőt mutató snitten pedig elrejtették a nyomatékadatot, ami 400 Nm, valamint a teljesítményt, ami 280 lóerő. Ez persze még nem hivatalos, de kb ennyire számíthatunk. Az i30 alapból is elég masszív autó, jó vezetni, futóműve elég biztos, emellett az N részleg azt mondja, valódi kanyarvadászt faragtak belőle. Nem kételkedünk benne, a kiindulási alap is elég jó, kíváncsian várjuk a felhergelt koreait, ami július 13-án debütál.
Amennyire látom a RX is hasonló rendszerre váltott valamelyik generációnál.
Gondolom egyszerűbb és talán hibamentesebb is, csak ugyebár megszűnik a 4WD amint lemerül az aksi.
A dízellel nehezen veszi fel a versenyt a számháborúban. A full EV megint más tészta…
szégyen szemre egyiket sem néztem még, soha, meglehet kövezni természetesen. mivel nem is tetszenek. meg mivel úgy gondoltam full hibridek ezért nem ilyen fél megoldáson alapulnak. így nem is bonyolódtam bele az átnézésükbe……az igazat megvallva.
akkor már csak annyi a kérdésem, hogy miért nem ezt a módszert olcsósítják és fejlesztik a dízel és full EV helyett? :S
Te most trollkodsz valünk? A legtöbb hibrid ami 4WD-nek titulálja magát mind ilyen kamu 4WD. Lexus NX, Volvo V60 D6, DS5 hibrid, hogy csak párat említsek az elmúlt 5 évből…
azon gondolkozom, hogy első kerekeseknél nem lehetne-e a hátsó két kerékre villanymotort tenni? és amikor nincs tapadás ill. elpörög az első kerék, akkor beavatkozzon, de csak akkor. hely lenne valami akksinak, túl sokat sztem nem zabálna. kardánt nem zavarná be, heti egyszer elég lenne feltölteni + ugye 48v rendszerrel generálni bele a naftát. plusz természetesen dupla kuplung. Így meglenne az fwd-k kezessége és egyszerűsége, plusz az awd-hez hasonló dinamikája nagyobb teljesítményre képes leadása. de mégse full awd lenne. tehát olcsóbb lehetne a fenntartása, kevesebbet fogyasztana + kisebb helyet foglalna a hajtáslánc elől.
csak ötlet szint.