A szürke a pálya-, a piros a ralicsomagos kivitel
Porschéknál, Ferrariknál és egyéb hasonló márkáknál nem ritkák a horribilis összegekért elkelő limitált szériás darabok, de most az egyik tömeggyártó is tudott olyan modellel előállni, ami már-már spekulatív befektetésnek is elmegy a gazdagok körében. A Toyota ritkán dob piacra korlátozott darabszámú különkiadást, de a Yaris GRMN annyira bejött nekik, hogy elképesztő kereslet van rá a rajongók között. A
Drive ausztrál magazin szerint egy japán árverésen valaki több mint 50 millió forintnak megfelelő összegért vihetett el egy darabot.
Elvileg egy ilyen szürke pályacsomagos verzió került kalapács alá
Az alapáron 7-8 millió forinttól induló Yaris ezzel akár még olyan népszerűségre is szert tehet, hogy a tehetős autógyűjtők is rávetik a szemeiket a kis hot hatchre, amire azért korábban nem sokan számítottak. A pletykák szerint egyébként Hong Kongba kerül majd a szürke Yaris GRMN, a műszerfala mindössze 66 km-en áll. A Yaris GRMN-t kétféle felszereltséggel lehetett rendelni egy évvel ezelőtti bemutatása után, az említett darab a pályacsomagos verzió a hattyúnyakas hátsó szárnnyal (a másik a ralis felszereltség, ami kicsit visszafogottabb). Az árverésen óriási felárért kelt el a szinte még új darab, a GRMN alapárának duplájáért.
A Yaris GRMN egyébként többletteljesítménnyel nem rendelkezik a GR-hez képest, viszont könnyebb 20 kg-mal, emellett alacsonyabb és szélesebb is az ideálisabb tömegközéppont és a jobb aerodinamika érdekében. Rövidebb a váltó áttételezése, mechanikus differenciálzárral és szilárdabb karosszériával vadássza a kanyarokat. Mindössze 500 darab GRMN készült (természetesen mind eladták már), ráadásul csak Japánban árulták, és ott is sorsoláson kellett részt venni, hogy valaki kapjon belőle. Az említett pályacsomag az egyedi szürke fényezéssel ráadásul még ennél is ritkább, csupán 50 darab készült ebből. Nem csoda tehát, hogy óriási felárért visznek el egy darabot egy árverésen, pláne akkor, ha Japánon kívüli az ügyfél, a szigetországot leszámítva ugyanis máshol nem lehetett megvenni közvetlenül a gyártótól, teljesen újonnan. Viszont az autóhoz tartozik egy személyre szabási program is, valószínűleg a szóban forgó GRMN-t tehát első tulajdonosa a saját igényeihez és képességeihez igazíttatta, így kérdéses, más tulajdonoshoz mennyire illik.