A Dacia Sandero nem versenyautó, főleg nem a megemelt, Stepway változat. Még csak nem is autópályára szánják elsősorban, a német autópálya sebességkorlátozás nélküli szakasza pedig egyenesen kívül kellene, hogy essen a komfortzónáján. Hiába írják ugyanis - tévesen - az alábbi videó elején, hogy a képen látható Dacia motorja 1,4 literes, a valóságban a 110 lóerős erőforrás egy 999 köbcentis, tehát 1,0 literes blokk. Ennek ellenére nincs mit szégyellnie az Autobahnon, a Sandero ugyanis kényelmesen tartja a forgalom tempóját a legbelső sávban akár 170-180 km/órával is. Így a valódi kihívás a videó végére a 200 km/órás álomhatár elérése lett a Daciával. A videóból kiderül, hogy sikerült-e elérni, illetve az is, hogy mindez milyen érzés a sofőr szemszögéből.