Három eléggé különböző sportautót eresztettek össze
Biztosan keveredtél már te is olyan vitába, ahol az amerikai, a japán vagy a német sportautók kvalitásai mellett érveltek, illetve ellenérveltek. Az elmélet persze sokszor más, mint a gyakorlat, ezért a Throttle House csapat a számok mögé nézett, igaz csak egy gyorsulási verseny erejéig. Ami, ugye nem mond el mindent egy sportautó tudásáról, de érdekességnek megteszi.
A Corvette tűnik a legesélytelenebbnek
De nézzük akkor azokat a bizonyos számokat! A négyajtós AMG GT négyliteres, biturbo V8-as motorja 630 lóerős, összkerékhajtást pakoltak alá. Szinte gyengének tűnik mellette a Nissan GT-R a maga V6-os, 565 lóerős motorjával, szintén összkerékhajtással. És akkor mit szóljon „szegény” Corvette, amelyben ugyan 6,2 literes, V8-as motor dübörög, de csak 495 lóerővel. A C8-as generáció ráadásul különleges abból a szempontból, hogy a vezető mögött, a hátsó tengely előtt található a motorja. Magyarán középmotoros, hátsókerék-meghajtású. Szóval elég halványak az esélyei a rajtprogramos, erősebb és összkerékhajtású kihívókkal szemben. Egyetlen tény javít az esélyein, méghozzá a Mercedes 2 tonna feletti tömege és a Nissan 1,7 tonnája, szemben a Corvette 1,5 tonnájával. Nem maradt más hátra, nézd meg, ki nyeri a versenyt. A videóban látható egy állórajt és egy gördülő rajt is.
Látatlanban is meg lehetett mondani hogy a Nissan a nyerő.
Az új NSX leverte volna. A Model S meg még azt is 😀
Dobni kell rá egy biturbo kitet és nem lesz ellenfele….és akkor sem fog annyiba kerülni mint a gtr meg a merci. Ez van. Legolcsóbb jelenlegi hyper sport.