Megérkezett a vadított Elantra
Eszméletlenül extravagáns lett az Hyundai Elantra formaterve, amire még rátesz egy lapáttal a sportverzió, az N. Bár csalóka az orra, hiszen a fekete betétek messziről mind légbeömlőnek tűnnek, a valódi “lyukak” kisebbek, viszont a splitter, a vörös díszek és az N felirat tovább vadítja az összképet. Hátul pedig a látványos, fekete légterelő, a hatalmas kipufogóvégek, illetve a vörös színnel díszített diffúzor betét ér el hasonló hatást.
Tökéletesen illeszkedik az N modellek sorába az Elantra is
A dögös külsőhöz megfelelő erő társul. Az autó orrában turbós négyhengeres, kétliteres benzinmotor termel 276 lóerőt és 392 Nm forgatónyomatékot, amit 8 fokozatú automata, vagy 6 fokozatú manuális sebességváltó juttat az első kerekek felé. Egy kis ideig a boost funkciónak köszönhetően 285 lóerőre nőhet a teljesítmény, ilyenkor 5,3 másodperc alatt 100-on van az Elantra N.
Bentre a TCR versenyautó hangját sugározzák a hangszórók
Természetesen a fékeket is a nagyobb teljesítményhez igazították, egyedi felnik is járnak az erős Elantrához, illetve elektromosan vezérelt, részlegesen önzáró differenciálmű is elérhető hozzá. Az infotainment rendszert is a sportossághoz igazították, immár tájékoztat a különböző hőmérséklet adatokról, a turbónyomsáról és a nyomatékleadásról, sőt a Hyundai N applikációval köridő mérő funkció is elérhető. Bár az utastérbe sugárzott motorhang elég megosztó az igazi benzinvérűek körében, a Hyundai bevetett még egy érdekes dolgot. Bentre annak a TCR versenyautónak a hangját sugározza a hangrendszer, amit Michelisz Norbi is vezet. Viszont üröm az örömben, hogy korántsem biztos az autó hazai piaci bevezetése.
Részlegesen önzáró differenciálmű is elérhető hozzá