Kínában 4 éve mutatkozott be a Lamando L szedán, most pedig frissítést kapott a típus. Ahogyan az lenni szokott, a frontrészen csupán apróbb változtatásokat eszközöltek, viszont hátul jóval bátrabbak voltak, és a lámpatestek újragondolása mellett egy jókora LED-csíkkal kötötték össze őket. Igaz, a mai trendekkel ellentéttben sem elöl, sem a csomagtér-ajtón nem kapott kontúrvilágítást a márkajelzés.
Az utastérről nem közöltek fotókat, viszont a kínai hatóság közzétette a Lamando L technikai adatait. A minisztérium szerint az egyetlen opció motorfronton az 1,5 literes, 158 lóerős, négyhengeres benzinmotor mindenféle elektromos rásegítés nélkül. Ehhez társul a hétfokozatú DSG váltó, amely kizárólag a hátsó tengelyen adja le a teljesítményt. A szedán egyébként 4,79 méter hosszú, 1,83 méter széles, 1,47 méter magas, a tengelytávja pedig 2,73 méter. Sajnos a Lamando L eddig kizárólag a kínai belpiacon volt elérhető, ez szinte biztosan nem változik a ráncfelvarrással sem.