A következő CLA lehet a következő "magyar" Mercedes
A Mercedes a Müncheni Autószalonon bemutatta a következő generációs CLA koncepcióját. A 2013 óta futó modell harmadik generációja - a tanulmány alapján - megtarthatja a már megszokott sziluettet, azonban egy sokkal modernebb megjelenéssel. Az autó elején a lámpatesteket egy ízléses LED csík köti össze, valamint az embléma, és az azt körülölelő apró csillagok is világítanak. Hátul szintén megtalálható a két lámpatestet összekötő fénycsík, melyek érdekes módon hátul is fehér fénnyel rendelkeznek.
A Mercedes nem félt sok lenni, majdnem az autó teljes első lökhárítója világít
Sziluettjében nem sokat változott, az aero felnik pedig nagyon jól állnak a CLA koncepciójának
Világító apró csillagok az első lökhárítón
Morcos lámpákat rajzoltak a tervezők elöl és hátul is
Az utastérben tulajdonképpen kár is műszerfalról beszélni, ugyanis az utasok elé kizárólag kijelzőket pakoltak a mérnökök, összesen ötöt. A Mercedes nem részletezte pontosan mekkorák az említett egységek, csupán annyit árultak el, hogy a középső hármat egy vízhűtéses NVIDIA processzor hajt, amely a legújabb MB.OS rendszert futtatja.
Erről a tanulmányautóról sem maradhatott le a hatalmas panorámatető
Az ülések kialakítása is igencsak különleges
Nem kevesebb mint öt kijelző került a CLA műszerfalára, ebből kettő a légkondicionáló nyílásokba. A Mercedes elmondása szerint ezek mögül fújja majd a levegőt a CLA rendszere
A Mercedes meg sem próbálta elrejteni a rendszert futtató félvezetőt, büszkén a pedálok mellé helyezték
Koncepcióautó lévén a Mercedes nem részletezte pontosan milyen hajtáslánccal és akkumulátorral érkezhet a CLA következő generációja, de annyit elárultak, a WLTP ciklus szerint akár 750 kilométert is képes az autó megtenni két töltés között. A Mercedes saját, MMA platformjára épülő autóról továbbá elmondták, hogy támogatja a 250 kilowattos DC-töltőket, így akár 15 perc alatt 400 kilométeres hatótávot lehet majd belepumpálni a csillagos autóba. Az MMA platformra épülő autókat, így CLA szériaérett változatát is a Mercedes a németországi Rastattban, Pekingben, és Kecskeméten fogja gyártani.
Kevés fizikai gomb maradt, azok is csak a legszükségesebbek, mint a vészvillogó, vagy az ajtónyitó