Az elődhöz képest radikálisan más formatervet kapott a Murano
A Murano több mint 20 éve szerepel a Nissan amerikai modellpalettáján. Az előző generáció maratoni, 10 éves életciklus kapott a gyártótól, így nem meglepő, hogy szinte semmilyen rokonvonást nem mutat első ránézésre a leköszönő nemzedékkel.
Elöl és hátul is látványos nappali menetfényeket kapott
4,90 méter hosszú, 1,98 méter széles, 1,72 méter a magassága, míg a tengelytávja 2,83 méter. Viszonyításképpen az európai modellpalettán a Qashqai és az X-Trail közé férne be
A műszerfalon egymás mellett két 12,3 colos kijelző kapott helyet, a kormány mögötti a digitális műszeregység, míg középen a multimédia vezérelhető - természetesen ez érintésérzékeny. Külön klímapanel is található a Muranóban, viszont ez sem hagyományos nyomógombokkal vezérelhető.
A műszerfalon két kijelző, és a klímapanel kapott helyet
A középkonzolon a irányválasztó gombok
A kormányra sem hagyományos nyomógombok kerültek
A kasztni mozgatásáról egy 2,0 literes, 4 hengeres benzinmotor gondoskodik, amely semmilyen villanyos rásegítést nem kap. Elsőkerék- vagy összekerékhajtással rendelhető, mindkét esetben 241 lóerős teljesítménnyel és 353 newtonméterrel. A váltóban sincs különbség, hajtástól függetlenül kilencfokozatú automata.
Sötétben igazán látványos jelenség a Murano
A negyedik generációs Murano 2025 elején kerül a kereskedésekbe, kizárólag az Egyesült Államokban és Kanadában. A pontos árról egyelőre nem közölt információkat a Nissan. A kifutó nemzedék forintba átszámítva 14 millió forintról indult, vélhetően ennél borsosabb árcédula kerül az újdonságra.
A 2000-es évek közepén a Nissan Európában is bevezette az akkori Muranót, a mostani viszont kizárólag Amerikának készült