Vajon bejön majd a Bayon?

Európa új crossovert kapott a Hyundai-tól. Itt a vagány külsejű Bayon!

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Külön crossoverrel készült a Hyundai az i20 Active után. Az új, B-szegmensben indított crossover neve Bayon, és váratlanul klasszul mutat.

Vitathatatlanul az egyik legnépszerűbb kategóriába érkezett a Hyundai legújabb modellje, a Bayon. Az i20 alapjaira építkezve most nem a kis ötajtós modellt emelték meg és műanyagozták körbe, ahogy az korábban az i20 Active esetén történt, hanem teljesen egyedi karosszériát kapott az új, B-szegmensben indított crossover. A márkától mostanában megszokott különleges vonásokkal rajzolták meg, és a Bayon ezektől még inkább kitűnhet a kis crossoverek végtelennek tűnő sorából. Osztott első fényszórói és tisztességes hűtőrácsa határozott megjelenést kölcsönöz neki, a csomagtérfedélen összekötött lámpák és az alatta lévő fekete betét miatt pedig olyan, mintha ekkora üveglapot kapott volna a fenekére. A Bayon európai szemmel nézve is izgalmasan mutat, ami nem csoda, a Hyundai ezt csak az öreg kontinensre szánja. Ezt mutatja neve is, melyet egy francia városról kapott. Az i20-hoz képest minimálisan emelt hasmagasság, a műanyag sárvédő, küszöb és lökhárítóelemek optikailag robusztussá teszik, de a Bayon is csak egy további városi crossover, terepjárásról ne igazán álmodozzunk vele.
Hirdetés
Utasterének dizájnjában a nagyobb modelleket idézi. Az új négyküllős kormány mellett letisztult műszerfal, 10,25 colos multimédiás kijelző és digitális műszeregység is helyet kapott. Kárpitjai között elérhető lesz világosabb árnyalat is, így a kis crossoverben sem lesz szűkös a hangulat. Összkerékhajtású vágyaink ne legyenek vele kapcsolatban, sőt, motorok tekintetében is elég szűk a választék. Az 1,0 literes háromhengeres turbómotor kétféle teljesítményszinttel, 100 és 120 lóerővel lesz elérhető - egyaránt 172 Nm nyomatékkal és 48 voltos hibrid rásegítéssel kiegészítve. Más opció nincs, ugyanakkor a kényelmesebb vezetésre vágyóknak opcionálisan elérhető lesz hozzá a hétfokozatú duplakuplungos automata váltó.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2021.03.02. at 13:06
    Permalink

    Előlről Konás – vagyis szép – hátulról megy ronda. Mi ez a háromszög kitüremkedés/behorpadás? Nem értem. A Konát olyan jól megcsinálták. Direkt akartak valami csúnyát alá?

Vélemény, hozzászólás?