Karakteres arcot, érdekes vonalakat kapott a Hyundai Bayon
Vitathatatlanul az egyik legnépszerűbb kategóriába érkezett a Hyundai legújabb modellje, a Bayon. Az i20 alapjaira építkezve most nem a kis ötajtós modellt emelték meg és műanyagozták körbe, ahogy az korábban az i20 Active esetén történt, hanem teljesen egyedi karosszériát kapott az új, B-szegmensben indított crossover. A márkától mostanában megszokott különleges vonásokkal rajzolták meg, és a Bayon ezektől még inkább kitűnhet a kis crossoverek végtelennek tűnő sorából.
Letisztult az utastér dizájnja, 10,25 colos kijelzőt kaphat a kormány mögé és a műszerfal közepére is
Osztott első fényszórói és tisztességes hűtőrácsa határozott megjelenést kölcsönöz neki, a csomagtérfedélen összekötött lámpák és az alatta lévő fekete betét miatt pedig olyan, mintha ekkora üveglapot kapott volna a fenekére. A Bayon európai szemmel nézve is izgalmasan mutat, ami nem csoda, a Hyundai ezt csak az öreg kontinensre szánja. Ezt mutatja neve is, melyet egy francia városról kapott. Az i20-hoz képest minimálisan emelt hasmagasság, a műanyag sárvédő, küszöb és lökhárítóelemek optikailag robusztussá teszik, de a Bayon is csak egy további városi crossover, terepjárásról ne igazán álmodozzunk vele.
Ötszemélyes utastere magas fejteret és jó kilátást ígér
Hátsó lámpáit összekötötték, az ablakot optikailag megnyújtották lefelé
Utasterének dizájnjában a nagyobb modelleket idézi. Az új négyküllős kormány mellett letisztult műszerfal, 10,25 colos multimédiás kijelző és digitális műszeregység is helyet kapott. Kárpitjai között elérhető lesz világosabb árnyalat is, így a kis crossoverben sem lesz szűkös a hangulat. Összkerékhajtású vágyaink ne legyenek vele kapcsolatban, sőt, motorok tekintetében is elég szűk a választék. Az 1,0 literes háromhengeres turbómotor kétféle teljesítményszinttel, 100 és 120 lóerővel lesz elérhető - egyaránt 172 Nm nyomatékkal és 48 voltos hibrid rásegítéssel kiegészítve. Más opció nincs, ugyanakkor a kényelmesebb vezetésre vágyóknak opcionálisan elérhető lesz hozzá a hétfokozatú duplakuplungos automata váltó.
1,0 literes háromhengeres turbómotort kaphat 100 vagy 120 lóerővel, összkerékhajtás nincs
Előlről Konás – vagyis szép – hátulról megy ronda. Mi ez a háromszög kitüremkedés/behorpadás? Nem értem. A Konát olyan jól megcsinálták. Direkt akartak valami csúnyát alá?