Az ekhós szekér 21. századi megfelelője
Nem az első alkalommal láthatjuk, hogy a Porsche 911-et terepjárós köntösbe öltözteti valaki, ám a RUF masinája kilóg a stílusával a különféle átépítések közül. Ugyanis a német Porsche „átépítő” vállalkozás masinája egy más korszakba, a vadnyugatra is beillene. Már csak azért is találó az elnevezés, mert az autó szemmel láthatóan nem egy kőkemény terepjáró, nem elég nagy a hasmagassága hozzá, sokkal inkább a síkvidéki, poros, saras vidék offroaderje.
A technikai adatokkal még adós a RUF
Sajnos nagy a titkolózás körülötte. Az látszik, hogy azon a CTR modellen alapul, amelyben hathengeres, 3,6 literes boxermotor dolgozik, szóval valószínűleg a Rodeóban is, de a RUF nem árult el technikai részleteket. Csupán annyit, hogy összkerékmeghajtású az autó, és a futóművet is átdolgozták kicsit, hogy jobban bírja a burkolatlan utakat. Erről árulkodnak a Michelin könnyebb terepre is alkalmas gumiabroncsai, valamint a gallytörő rács, rajta a kötéllel. Ám a csomagtartóval és hátul, a motorháztetőre erősített ásóval az autó valóban emlékeztet a vadnyugatot bevándorló pionírok ekhós szekereire. A RUF egyelőre az autó jövőjéről sem árult el semmit, de valószínű, hogy a Rodeo olyan tanulmányautó, amiből nem készül több.
Igazi felfedező masina a RUF Rodeo