Módosított fronttal és hatalmas kerekekkel érkezik a tuningolt X4
A BMW-kre szakosodott AC Schnitzer tuningcég újabb átalakítással jelentkezett, most a X4 második generációjához nyúlt hozzá. A külső egyik leglátványosabb eleme a szénszálas fix hátsó légterelő (opcionális) és a kupés tetővonalat kissé megtörő hátsó tetőspoiler. Az első lökhárító sem maradt érintetlenül, sportosabb darabra cserélték hangsúlyosabb alsó peremmel, kiemelve az autó amúgy is sportos karakterét, hátul viszont megmaradt a X4 M40d gyári lökhárítója a dupla kipufogóvégekkel. Az X4-hez méretes kerekek is járnak, a vevők 19 és 22 col (265/30 R22) közötti felniméretből választhatnak. A nagyobb kerekek mellé ültetett futómű is jár, felnimérettől függően 20-25 milliméterrel került közelebb az autó hasa az aszfalthoz. A belső tekintetében az alumíniumé lett a főszerep: alu pedálokat és lábtámaszt kapott, továbbá fekete alumíniumból készült pohárszerű kulcstartó és iDrive kontroller dobja fel az utasteret.
Opcionális hátsó szárnyat és tetőspoilert is kapott
A motorházban is történtek változások, a 30d-ben és a 40d-ben is találtak még lóerőket. Az X4 xDrive30d gyári 265 lóerős teljesítményét 315-re növelték, a X4 xDrive40d maximális teljesítménye pedig 380-ra nőtt a gyári 326-ról. Egyelőre nincsenek hírek egyik verzió vételáráról sem, bár az valószínű, hogy jócskán rá kell fizetni a gyári X4-eshez képest.
Az alapvető forma maradt, a teljesítmény viszont változott