Vad színekben is rendelhető lesz a legsportosabb egyes BMW a 2022-es modellévtől
Sajnos teljes M csomagot továbbra sem kap az egyes, de egy aprócska frissítést igen, annak ellenére, hogy még három éve sincs a piacon. Természetesen ennek hála nem is terjed ki mindenre a "ráncfelvarrás", csak néhány műszaki fejlesztést kapunk egy-két külső újdonsággal párosítva.
Hátulról sem törték magukat a bajorok, de egy ilyen fiatal modellen nem is meglepő, hogy még nem kell túl sokat változtatni
Az alkatrészek terén a cél a vezetési élmény javítása volt, a rugók, a lengéscsillapítók és egyéb futóműalkatrészek más beállításokat kapnak, hogy az autó stabilabb lehessen a kanyarokban. Ehhez megmarad a mechanikus sperrdifi is, ugyanúgy, ahogy a 2,0 literes négyhengeres, 302 lovas turbómotortól és a nyolcfokozatú automataváltótól sem kell elbúcsúznunk.
18 colos felnik járnak alapáron, de akár 19 colos is kérhető rá
Elölről és hátulról is ugyanolyan jól mutat, mint eddig: ez nem meglepő, hiszen alig változik
Ezen felül - mivel menőnek is kell lennie a sportos kisautónak - a normál egyes példáját követve megjelennek a különleges fényezések, mint mondjuk a képeken látható, nem metál Sao Paulo sárga, vagy a Frozen Pure Grey fantázianevű szürke és a Frozen Orange fantázianevű narancssárga. A látvány és a vezetési élmény mellett a hangélményre is gondoltak, de sajnos nem úgy, ahogy a vásárlóközönség szerette volna: az igazi kipufogók orgánumának felerősítése helyett a hanggenerátort optimalizálták, hogy szebben szóljon.
A beltérben legfeljebb a hanggenerátor miatt lehet majd észrevenni a változást
Hanggenerátor? ?
Tényleg egyre ratyibb a világ…