A legszembetűnőbb újítás az autó elejének átfaragása lett
A négyajtós kupé esetében a legszembetűnőbb változás az első splitter új kialakítása, amely mostantól még inkább a V8-as testvérekre hajaz. A sportmodellek védjegyének számító hűtőrács kialakítás itt is adott, összességében pedig a már megszokott megjelenést hozza a frissített GT is. További változás, hogy az elektromos napfénytető mostantól az alapfelszereltség része. Hozzányúltak az infotaiment rendszerhez is, az MBUX új külsőt kapott, több konfigurálási lehetőséget pakoltak bele a szoftverbe és az AMG specifikus menüpontokat is átszabták.
A V8 csomaggal a GT Black Series diffúzorát és hátsó splitterét is ráaggatják a kisebb testvér GT-re
Ami a teljesítményt illeti, nem történt változás. Az AMG GT 43 4Matic+ esetében továbbra is 367 lóerő, míg az 53 4matic+ tekintetében 435 lóerő áll rendelkezésre. A már emlegetett V8 Styling csomag elsőre megtévesztő lehet, de valójában ez az AMG GT hathengeres változataihoz elérhető. A V8 csomag esetében a gyártó nagyobb testreszabhatóságot és sportosabb megjelenést ígér, mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy a V8 optikai kiegészítő esetében az autó a diffúzorát egyenesen az AMG GT Black Series-től kölcsönzi. Az új csomagokkal egy új színt is bevezet a kínálatba a Mercedes, mostantól opál fehérben is kérhetőek az AMG GT modellek.
A beltér küllemre nem sokat változott, inkább szoftveresen újult meg