V8-as motorhangot ígér az MR Racing dízel Golfja

Golf VII GTD-t alakított az MR Racing, de nem akárhogyan

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az MR Racing dízel Golfjában nem az a kunszt, hogy 221 lóerőt és 450 newtonmétert hoz a 2,0 literes gázolajos, hanem az, hogy V8-as hangot ígér.

Az MR Racing nemcsak egy doppingcsomagot, hanem egy potens hanggenerátort is készített a Golf GTD-hez, azaz a dízel hot hatchek ősatyjához. A gyárilag 184 lóerős, 380 Nm nyomatékú 2,0 literes TDI-ből egy K&N légszűrővel, valamint chiptuninggal 221 lóerőt és 450 Nm nyomatékot hoztak ki, ami önmagában persze nem nagy mutatvány. Az MR dízel Golfjának az a különlegessége, hogy egy hanggenerátor által dízelkerregés helyett V8-as motorhangot ígér.
A Continental tárházában látotthoz minden bizonnyal hasonló, elektronikusan vezérelt hangimitáció ráadásul wifi kapcsolaton keresztül iPhone vagy Android rendszert futtató okostelefonról is finomhangolható.
Hirdetés
A műszaki és akusztikai tuning mellé optikai is jutott: sportkipufogó oldalanként egy-egy 10 centi átmérőjű végződéssel, Rieger body kit egyedi első lökhárítóval, oldalsó szoknyákkal és diffúzoros hátsó lökössel. A futómű 4 centis szélesítést kapott a 20 colos, 235/30 R20 (Hankook Ventus S1 Evo) abroncsokat hordó felnikhez, a lengéscsillapítók három fokozatban állítható KW-k.
Menetdinamikai adatok nincsenek, de az bizonyos, hogy legalább azt tudja az MR Racing Golfja, amit a gyári GTD. Utóbbi 7,5 másodperc alatt 100 km/órára ér, és 230 km/órás végsebességre képes. A már megszokott tuningextrák ára helyett ezúttal csak a hanggenerátoréról közölt infót az MR: a V8-as hang 1699 euróba (több mint félmillió forintba) kerül.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

Vélemény, hozzászólás?