Tradíció ide vagy oda, a Land Rover is beáll a sorba, hogy megmutassa, a pazarló luxusterepjárók mellett számára is fontos a környezetvédelem. A Genfben leleplezésre kerülő
Land Rover Range_e Plug-in Diesel Hybrid a dinamikusabb külsejű Range Rover, a Sport alapjaira épül, a lemezei alatt hibrid technológiát felvonultatva. A háromliteres TDV6 dízelmotorhoz nyolcfokozatú ZF automataváltó kapcsolódik, és a hajtáslánc részét képezi egy eddig ismeretlen teljesítményű villanymotor is, amelynek segítségével a testes jármű 20 mérföldet, azaz kb. 32 kilométert képes megtenni káros-anyag kibocsátás nélküli EV üzemmódban. Ha belegondolunk, ez is több a semminél, és a szennyezett levegőjű nagyvárosokban megoldást jelenthet rövid távokon. A Land Rover büszkén hangoztatja, hogy ez az első olyan terepjárója, amely akár 89 g/km szén-dioxid kibocsátással is rendelkezhet, és nem lebecsülendő a Range_e hatótávolsága sem. A gyár szerint az autó végsebessége 193 km/h, tehát egyáltalán nem lomha, de takarékos vezetéssel akár az 1100 kilométert is meghaladhatja az egy tankkal megtehető távolság. A dízel-hibrid Range Rover koncepció világpremierje két hét múlva, a Genfi Autószalonon lesz, de arról nincs hír, hogy a sorozatgyártása mikorra várható.