Az áldolgozott kiadással bátrabban lehet terepezni a nagyobb hasmagasságnak köszönhetően
Kezdenek újra divatba jönni a terepralis különkiadások, a
Porsche mellett a
Lamborghini is elkészítette a maga verzióját, noha ezek a sportautók csak nagyon korlátozott körülmények között viselik el a hepehupákat. Az igazi nagyágyúk a Ford Raptor kínálatában keresendők, de akinek ez túl sok, az a Mustangra is elkezdhet spórolni.
BFGoodrich Trail Terrain terepgumikkal szerelik a Mustang Mach-E Rally-t, ám azért nincs olyan képessége mint a Raptor modelleknek
A Mustang Mach-E Rally könnyen felismerhető a jókora hátsó szárnyról, ami a Focus WRC-t idézi. A kompaktból faragott raliautón a légterelő két oldalán a Ford logó virított, a Mach-E esetében a legendás vadlovas ábrával találkozhatunk. Szintén WRC stílusban fehér felniken és terepre szánt gumikon gurul a Ford, emellett a hasmagasságon is emeltek, de azt nem árulták el, hogy mennyivel. Elől a hűtőmaszk változott, amelybe plusz két fényforrást integráltak, a pirosra festett vonószem szintén a növeli a menőségi faktort.
Még csak fóliában mutatták meg az autót, de a lényeg látható. Egy fokkal menőbb lett villamosított Mustang
A Rally vélhetően a legerősebb, azaz a 480 lóerős kétmotoros hajtásláncot kapja, ami bőven elég lesz ahhoz, hogy alkalomadtán terepen is megkergesség a nagytestű vadlovat. A forgalmazásra már nem kell sokat várni, a legvagányabb Mach-E ősszel érkezik a kereskedésekbe.