Formabontónak ígéri a Mazda az új BT50-es. A vázlat szerint igazat mondanak
Amióta a Mazda a Zoom-Zoom filozófia szerint gyárt autókat, egy kivételével abbahagyták a haszonjárművek európai forgalmazását. Ez a kivétel a BT50-es pickup, amelyből azért egész szép mennyiségeket értékesítettek, hiszen személyautós kényelmet és teherautós adóspórolási lehetőségeket egyesített a jármű. A soron következő, október 15-én publikus modellváltással már kimondottan az aktív életet élőket célozzák, nem a vállalkozókat, ennek megfelelően szakítanak az eddigi dobozformával. Lendületes vonalvezetés jellemzi az orrot és a fülkét, a lehető legnagyobb raktér elérése miatt hátul marad a kocka forma. A műszaki részletekről még nem árultak el semmit sem, de nagy meglepetésre nem számíthatunk. Hona nemrég félmilliárd dolláros beruházással készítették fel a Thaiföldi üzemet az új generáció gyártására, ennek ellenére marad az alvázas felépítés és a 2,5 illetve háromliteres dízelmotor. A Mazda BT50-nel párhuzamosan újul majd meg a Ford Ranger is, de azzal kapcsolatban még nem árulták el, hol fogják bemutatni.
A Mitsubishi L200 után sok évvel lesz még egy olyan japán pickup, amely személyautósan lendületes formát kap