Anno katonai megrendelésre, a Távol-Keletre készült a V12-es motorral hajtott Lamborghini LM002 terepjáró, de a projekt enyhén szólva kudarcba fulladt, és a félelmetes külsejű, benzinzabáló szörnyek manapság javarészt gyűjtemények mélyén pihennek. A Lamborghini azonban már az Audi tulajdonában van, a VW-csoport szerves része, és ilyen háttérrel egészen más a realitása annak, hogy napjaink trendjéhez igazodva egy SUV készülhessen a sportautó gyárban. A Porsche Cayenne sikere kellő önbizalmat adhat, és olyan pletykákat hallani, hogy a németek nem ülnek a babérjaikon, mert az Audi Q5 platformján hamarosan - 2012 környékén - érkezhet a Cayenne kistestvére, továbbá az LM00X kód alatt emlegetett Lamborghini SUV. Már arról is megy a találgatás, hogy a
Bentley Continental GT majdani vadonatúj, 4.0 literes V8-asa kerülhetne az olasz autóba, garantáltan feltöltéssel, de akár maradhat a V10-es is. A könnyű felépítés ugyancsak nem lenne probléma, mert a
Sesto Elemento a bizonyíték, hogy Észak-Olaszországban nagyon is értenek a karbonszálas technológiához.