Ismerős lehet a lehet a legújabb Skoda, hiszen nem is olyan rég álltak le a sorozatgyártásával. Tour-ként tér vissza az autó
Nem marad Octavia Tour nélkül a Škoda, a második generációs modell modellfrissítés előtti változatát kezdték el nemrég gyártani ezen a néven. Ez egyben azt is jelenti, hogy továbbra is köztünk marad az 1,6 literes, hengerenként kétszelepes, 102 lóerős négyhengeres, amelyet ennek az autónak a kedvéért Euro 5 konformmá tettek. Ezen kívül még az 1,4 literes, 16 szelepes, 80 lóerős benzinessel választható az Unión belül az autó, más piacokon a kétliteres, 110 lóerős, közös nyomócsöves TDI-vel készül a régi-új Octavia Mladá Boleslavban. A kínálatban megtalálható mind a ferde hátú, mind a kombi karosszéria, a motorkínálat azonban országonként eltérő – Csehországban például csak az 1,6 literes benzinessel kínálják a Tour-t. Miért csinálja mindezt a Škoda? Mert érezhetően olcsóbban tudja adni a frissítés előtti autót, mint az utódot. Hazájában például 17,8 százalékkal olcsóbb a 102 lóerős Tour, mint a 80 lóerős „aktuális” Octavia, a 105 lóerős 1.2 TSI-hez képest több mint harminc százalék a megtakarítás. A magyarországi árakról még nincs információ, a Porsche Hungaria kérdésünkre annyit árult el, hogy a jövő év elején indul meg a régi-új Skoda Octavia Tour forgalmazása.
Kívül nincs újdonság, bent az új kormány mosolyog ránk. A kombi raktere hatalmas