Amerikában egy ideje már kapható a frissített Spark, most az európai modellen is elvégezték a kozmetikát
Arról már korábban hírt adtunk, hogy a szeptember végi Párizsi Autószalonon mutatkozik be az Opel Mokka csokornyakkendős testvére, a Trax, de ezen kívül is tartogat meglepetéseket a Chevrolet, hozzák a felújított Sparkot és új motorváltozatokat a Malibu szedánhoz, valamint az Orlando buszlimuzinhoz. Két beömlőnyílással ellátott hűtőmaszk, átszabott lökhárító és ködlámpafészek, 14 illetve 15 colos felnikészlet, a farrészen pedig a hátsó szélvédő fölötti spoilerbe integrált LED-es harmadik féklámpa jellemzi a faceliftes kisautót.
Egyenarcot kap a Spark, megnövelték a középkonzol tárhelyeinek befogadóképességét
Az európai Spark továbbra is 5 l/100 km körüli fogyasztást és 118 g/km-es CO
2-kibocsátást nyújtó 68 lóerős 1 literes és 82 lóerős 1,2 literes motorokkal lesz kapható. Bővült a Chevrolet Orlando buszlimuzin motorkínálata, az 1,8 literes benzin- és a 2,0 literes dízelmotorok mellé bevezették az Opelekből már jól ismert 140 lóerőt és 200 Nm-t leadó 1,4 literes turbós benzinmotort, mely alapáras stop-start rendszerével és hatfokozatú kézi váltójával akár 6,2 l/100 km-es fogyasztással is elvezethető. Elektromechanikus szervokormányból és automatikus motorleállításból álló spórolócsomagot kapott a két teljesítményszinttel kapható 2,0 literes dízel is, a gyártó jelentése szerint ez mintegy 11%-kal mérsékli a modell vegyes fogyasztását.
Hátulnézeti kamera és síkba dönthető jobb első ülés gazdagítja az Orlando felszereltségét
Végül, de nem utolsósorban pedig végre kap dízelmotort a Malibu limuzin, a 160 lóerős, 1750 1/perces fordulattól pedig 350 Nm-es nyomatékot adó kétliteressel hajtott verzió már most rendelhető az európai márkakereskedőknél.
A 2,4-es benzines mellett végre lesz dízel opció, ez illik igazán a Malibu karakteréhez