Kicserélik a karosszéria A oszlop előtti részét a Captiván, ezzel együtt új dízelt is kap
Egyszerű légbeömlő helyett az autó formájának meghatározó eleme lesz a jövőben a Chevrolet vízszintesen kettéosztott hűtőrácsa, az első európai modell amely már ezt kapja
az új Aveo lesz. A Cruze változatlan formában készül tovább, egészen a leghamarabb 2012-ben időszerű modellfrissítésig. A kombi változat hamarabb jön, hiszen hamarosan vége az Euro 4-es motorokkal szerelt Lacetti pályafutásának, de az új orr csak két év múlva kerülhet rá az autóra. Addig se maradunk azonban újdonságok nélkül, ráadásul már idén ősszel megvásárolható is lesz az első olyan európai Chevrolet, amely már az új orrot kapja.
Ez a belpiacos, dél-koreai változat, de igen hasonló lesz ehhez az európai modell
A Captiva szabadidő-autó motorkínálatát nem egyszerűen az Euro 5-ös szabályokhoz igazítják, a hírek szerint teljesen új dízelmotort kap. A kétliteres blokk 127 lóerős változatában éli túl a modellfrissítést, mint alap-dízel, a 150 lóerős változat helyét egy új fejlesztésű, 2,2 literes lökettérfogatú négyhengeres veszi át, amely szintén a VM Motori fejlesztése. Ebből két teljesítményszint lesz, egy 150-160 lóerős alap, és egy 200 lóerő körüli kihegyezett változatra számíthatunk. A kontinensünkön csak mellékszereplőnek számító benzinesek változatlan teljesítménnyel, de tisztább üzemmel kerülnek a szabadidő-autó motorterébe.
Nem a Tacuma utóda, hiszen annál érezhetően tágasabb lesz az Orlando buszlimuzin
A dél-koreaiak legnagyobb érdeklődésre számot tartó újdonsága nem ez, hanem a jövő tavasszal megvásárolható új kompakt buszlimuzin. Várhatóan megtartja a tanulmány Orlando nevét az autó, amely felár ellenében három üléssorral is választható lesz. A Cruze padlólemezére épülő modellnél várhatóan az Opel 1,7 literes turbódízele is választható lesz, ugyanis ezt az erőforrást adaptálják a dél-koreai modellekhez. Az 1,25-ös turbódízel használatát Európán kívül autóknál megtiltja a Fiat és az Opel közötti szerződés, új kis dízel kifejlesztése pedig nagyon drága lenne, ezért kapják az 1,7-es négyhengerest az új Chevrolet-k, köztük várhatóan már az új Aveo is.
Lámpákkal és a rendszámtáblának kialakított hellyel így fog kinézni a Captiva orra Európában
Az Epica várhatóan különösebb módosítások nélkül folytatja pályafutásának végéig, amelyre azonban még néhány évet várnunk kell. A kétliteres turbódízel hozzáadása után már nincs mit fejleszteni a lépcsős hátú autón, amelynek utódlása bizonytalan. Lehet, hogy csúcsmodellként a Corvette-nek és a Camaro-nak kell helytállnia majd, utóbbi a jövő év végén kerül hivatalos csatornákon át Európába, előbbi sportkocsi pedig megszűnt külön márkának lenni mifelénk. Ezek után már nem sok hiányzik a Chevrolet kínálatából ahhoz, hogy az teljes legyen. Talán még az Észak-Amerikában és Brazíliában hamarosan bemutatásra kerülő új, kis méretű pickup is eljut hozzánk. Ilyen modellel ugyanis nem rendelkezik az Opel, márpedig elég fontos piaci szegmens ez szerte Európában ahhoz, hogy a GM harc nélkül átengedje vetélytársainak.