Ruf Roadster - ha valakinek tetszik az eredeti 911 Targa, megkaphatja újonnan is
Az Egyesült Államokban szigorított gépjármű-biztonsági szabályok, köztük a boruláskor nyújtott védelem szigorítása azt jelentette, hogy egy időben nem kínáltak kabriókat, mert egészen egyszerűen nem feleltek meg a jogszabályi követelményeknek. Az amerikai gyártók a hetvenes évek közepére kezdtek újra kabriókat kínálni, és ez a rendelkezés a külföldi autógyártókat is érintette. A Porsche például úgy oldotta meg a helyzetet, hogy a vászontetős és a kupé mellett elkészítette a Targa karosszériát, amelyet hatalmas méretű hátsó szélvédőjéről lehetett felismerni. Az utasok feletti tetőrészt ki lehetett emelni, így a nyitott autózás élménye is megmaradt, a bukócső miatt pedig a hivatalos borulás-teszteken is megfelel az autó.
Két darabos kivehető tető és lenyitható vászon hátul - szabad a gazda
Rengeteg rajongót szerzett magának az évek során ez a 911-es karosszéria, mígnem a Porsche inkább a nyitható üvegtető mellett tetet le a voksát, és azt kezdte el Targaként árulni. Azonban sokan vannak, akik hajlandóak lennének pénzt adni egy bukócsöves 911 Targáért, itt jön a képbe Alois Ruf és csapata. A Porsche nemesítéssel foglalkozó cég elkészítette az eredeti 911 Targa modern megfelelőjét, a hatalmas, hajlított hátsó szélvédő problémáját úgy oldották meg, hogy oda lenyitható vászontetőt raktak, így rögtön Roadster lett az autó. A 400 lóerős szívómotor mellett az 560 lóerős turbómotorral is rendelhető a gép, felár ellenében összkerékhajtás és dupla kuplungos váltó is kérhető. A Ruf Roadster azonban nem olcsó, alapára 195 000 euró adók – és extrák – nélkül. Ez duplája annak, amit a Porsche kér a legolcsóbb 911-es kabrióért.
Kétszer annyiba kerül, mint a 911 kabrió - de ezért egy igazi Ruf-ot kap a ember