Újabb Volkswagen legenda vonult sírba
Viszlát, Volkswagen Scirocco!
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Most ugyan lezárul egy korszak a Scirocco név számára, de évek múlva, hasonló sportos karakterrel és villanyhajtással, újraéledhet a legenda.
Gyors fellángolás volt, 9 év után sajnos leköszönnek a modernkori Volkswagen Scirocco modellek. 16 év kihagyás után, 2008-ban mutatkozott be az eddig piacon lévő harmadik generáció, ami rétegmodellként sosem ért el rendhagyó sikereket. Eleinte még meg tudta lovagolni a mára ikonná érett elődök retrolázát, később azonban csappantak az eladások, és a 2014-es facelift sem segített. Míg az első teljes évében 45 000-es eladásokat produkált, tavaly mindössze 10 000 kelt el. Pedig a vagány háromajtós kupéforma adott volt, ahogy az erős motorok is.
Így kevésbé meglepő a gyártás leállítása, ugyanakkor pletykák szerint a Volkswagen villanyautóként élesztheti fel a legendás nevet, már MEB padlólemezen. 2019 előtt semmiképpen sem várható az első MEB alapokra építő Volkswagen modell, így a sportos elektromosra jó eséllyel még több évet kell várni majd. Csak győzzük kivárni.
Ebben a Sciroccoban semmi retro sincs, VW-nek nem megy ez a vonal, lasd Beetle, csak a regi neveket koptatjak, semmi tartalom.
“Astra GTC sincs már, ugyanúgy nem kár érte.” Hát még van.
Hál’ Istennek. Olcsó Brera koppintás volt, de még a Mégane Coupé színvonalát is alig ütötte meg. A füstös változat persze biztosan instant klasszikus a szmókendsárm (de)generációnak.
Hál’ Istennek. Olcsó Brera koppintás volt, de még a Mégane Coupé színvonalát is alig ütötte meg. A füstös változat persze biztosan instant klasszikus a szmókendsárm (de)generációnak.
Ebben valóban semmi, hisz csak egy Golf rondább kivitelben. Valóban nem kár érte. Az első széria viszont mára tényleg legenda.
Valaki elárulná mi ebben a legenda? Egy háromajtós alsóközepes, gyakorlatilag készlelsített hátsó sárvédőjű 3 ajtós Golf.
Astra GTC sincs már, ugyanúgy nem kár érte.