Újabb szabadidő-autót hoz a Renault – fotókon a Koleos utódja

Már a tesztköreit futja a Renault Maxthon, ami új Koleos

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Tovább legózik moduláris építőkészletével a Renault. A crossovernek titulált Espace méretében hoz egy újabb szabadidő-autót a Kadjar fölé.


Április 25-én nyit a Pekingi Autószalon, és nagyon úgy néz ki, hogy ott fog bemutatkozni az immár kilenc esztendős Renault Koleos utódja, ami a hírek szerint Maxthon névre hallgat majd. A márka dizájnigazgatója, Laurens van den Acker árulta el a Genfi Autószalonon, hogy megcsinálják a "maguk Nissan X-Trailjét". A hasonló alapokra, de leginkább a Renault Espace-szal és persze a Talismannal azonos alapokra épülő SUV az említett Nissannal és az Espace-szal szemben csak ötüléses lesz.
Hirdetés

Bár kémfotók már bőséggel készültek az új középméretű Renault SUV-ról, belseje még nem látható. Az viszont igen, hogy LED fényszóró is lesz hozzá. Igaz, utóbbi ugyanúgy kitalálható lett volna, mint ahogyan erősen valószínűsíthető az is, hogy középkonzolját állított formátumú, R-Link 2 infotainment rendszert adó érintőképernyő fogja meghatározni.
A Maxthon gyártása állítólag Kínában lesz, ahogyan legtöbb vevőjét is onnan várják. Ennek ellenére kapható lesz Ázsia egészében (Dél-Koreában is készülhet Samsung emblémával), Ausztráliában és Európában is. Igaz, nálunk csak jövő év elején várható a megjelenése. Hajtásláncát az 1,6 literes turbós benzines és dízel motorok adhatják, de természetesen várható az Espace-be is ígért, immár Euro 6-os 2,0 literes dízel is, akár 240 lóerős teljesítménnyel.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

10 thoughts on “Újabb szabadidő-autót hoz a Renault – fotókon a Koleos utódja

  • 2017.10.28. at 07:12
    Permalink

    Lehetett, egyetlen volt szoci-márkaként, és igaz, hogy valamennyit eladtak, de viccek és gúnyolódás övezték. Egyébként a régi Renault-k is kiérdemelték a „vacak” jelzőt a nagy vizen túl. A hajdani Peugeot-k, Citroenek megítélése nem tudom, milyen lehetett, talán valamivel jobb.

    Érdemes követni az amerikai piac alakulását egyébként, fura ez Tőled, hogy nem érdekel, mert sok csudajó távol-keleti autót is forgalmaznak ott, olyanokat, amiknek a létezéséről itt sokan nem is tudnak. Olyan márkák nagyon népszerűek, amik errefelé szinte rétegmodellnek számítanak(pl. Lexus, Subaru), a VW vergődik, francia nincs, Opel, Seat, Skoda, Dacia, Lada, Suzuki, Daihatsu szintén nincs, Rover sem volt, Fiatból csak az 500-as és annak változatai kaphatók, a Hyundai ott van a Genesis márkával és a Kiának is van igazi luxusautója(K900). A mifelénk szinte ismeretlen márkákról nem is beszélve, mint az Acura, Lincoln, Cadillac, Buick, GMC…Szóval sok minden másképp megy, mint Európában.

  • 2017.10.28. at 07:12
    Permalink

    A méretei alapján lehetne Amerika-kompatibilis, de ott francia autót nem tudsz venni hivatalosan. Ha a francia autók és az USA egy lapon van említve, akkor leginkább ezek az autók merülnek fel – már nálunk is ritkák:

    [url]http://bestsellingcarsblog.com/2013/11/usa-1980-1985-the-last-time-the-french-really-tried/[/url]

    Persze, a Nissanon keresztül ott vannak, de az amerikaiak az emblémáért perkálják le a pénzt, ami pedig egy jól bejáratott japán. Sokan ott nem tudják, hogy a Nissannal egy darabka Renault-t is vesznek:)

    Sok riválisa ennek a Maxthonnak Európában nem lesz, hacsak nem akar a Renault a nagypályán játszani és kihívni a német, svéd, brit prémium-gyártókat is. Ha így van, Carlos Ghosn egy bátor ember:)

  • 2017.10.28. at 07:12
    Permalink

    Az ilyen oriasokat ott veszik. Gondolom nem Europanak csinaltak. Szerintem itt nem fog fogyni, amugy is tul sok az alternativaja. Ki venne ekkora R-t ha van masik tucat marka ebben a meretben, amik szebbek is.

  • 2017.10.28. at 07:12
    Permalink

    Amerikának!? Ott nincs is jelen a Renault márka már több, mint 20 éve. Csak az újjáéledt Alpine almárka megy az USÁ-ba, azt rebesgetik. De még ez is meglepetés, legalábbis nekem.
    Kínában viszont kajálni fogják, az nem vitás.

Vélemény, hozzászólás?