Szélvédő nélküli, tengelyeit egy-egy 170 lóerős motorral hajtó, azaz összességében 340 lóerős, lítium-ion akkus elektromos autó az . Vezetői(balról jobbra) Nicolas Vanier és Han Han
Miután a franciaországi Montlhéry-ben több sebességrekordot is felállított az elektromos autók körében, az első és hátsó tengelyét egy-egy 170 lóerős villanymotorral hajtó, karbonszálas kompozit karosszériás Peugeot EX1, Kínában korábbi eredményeinél is gyorsabbnak bizonyult. A kínai-francia barátság hangsúlyozásaként az elkötelezett környezetvédőnek számító francia felfedező, filmes és autóversenyző Nicolas Vanier és Kína legnépszerűbb bloggere, Han Han által 5 újabb sebességrekordot is elért egy kínai katonai reptéren a francia, elektromos tanulmányautó. Han Han a nyolcad mérföldes távot 7,0862, a negyed mérföldet pedig 12,6754 s alatt tette meg az EX1-el a Kínai Autósport Szövetség által hitelesített mérésen. Nicolas Vanier 3,49 s alatt álló helyzetből 100 km/órás tempóra gyorsult az EX1-el és 400 m-es távon is nem hivatalos sebességrekordot ért el. A legkülönlegesebb értéknek azonban minden bizonnyal az számít, hogy nem kevesebb, mint 39 méteres távon, 1 G hosszanti erővel gyorsult. Kínai rekordállításával a Peugeot nem csupán elektromos autójának kimagasló menetdinamikáját, a kínai piac iránti elkötelezettségét is hangoztatni kívánta, tervei szerint a hamarosan megduplázódó piac 2015-re félmilliós példányszámával a világ legjelentősebbje lesz.