Ügyesen igazították a régi modell megjelenését az újhoz, de szerencsére ettől nem veszett el a J70 bájos ódonsága
Csak kapkodjuk a fejünket, annyi az újdonság a Land Cruiser családban. Napokkal ezelőtt leplezték le a
nyolcadik generációt, ami merőben más, múltidéző megjelenéssel kerül piacra, rögtön kétféle fizimiskával. Ezzel párhuzamosan a mindent is túlélő J70-es széria ráncait is felvarrták, immár negyedszerre.
A Land Cruiser népszerűsége a tartósság, a megbízhatóság és a terepjáróképesség oszlopain nyugszik. Ezeket az értékeket a 40 éves modell is tudja, ezért is van keresnivalója a piacon
A négy frissítés nem is olyan sok a modell korához képest, a típus jövőre tölti a negyvenet. A modell visszatér a kerek fényszórós megjelenéshez, de szerencsére a jellegzetes különálló narancssárga indexet nem tüntették el. Változott a maszk, a géptető és az első lökhárító, de máshoz nem nyúltak a külsőn, a régies megjelenés borzasztóan jól áll a robosztus terepjárónak. A J70 továbbra is elérhető két- és négyajtós platós változatban, de normál zárt karosszériával és csapatszállítóként (az ablakokkal párhuzamos két hátsó üléssorral) is kérhető. A műszercsoportban egy 4,2 colos digitális kijelző is megjelent, illetve a középkonzolra is kérhető érintőképernyő. A Land Cruiser olyan biztonsági berendezéseket is kapott, amiről megjelenésekor még álmodni sem mert. Sávtartó, adaptív fényszóró és táblafelismerő is elérhető az autóhoz.
A beltér minimálisan frissült, a modell vásárlóit jellemzően hidegen hagyják a kütyük, ezért alapáron nincs is érintőképernyő
Érdekes fordulat, hogy a J70 is megkapja ugyanazt a 2,8 literes négyhengeres dízelt (204 LE, 500 Nm), ami a napokban bemutatott nyolcadik generációs Land Cruisert is hajtja. Ez a blokk csendesebb, megbízhatóbb és takarékosabb mint a korábbi erőforrás, de csak automatikus sebességváltóval elérhető. Aki dupla ennyi hengert szeretne, annak továbbra is rendelkezésére áll a régi 4,5 literes V8-as gázolajos kéziváltóval és 205 lóerővel. Sajnos a friss J70 csak Dél-Afrikában, Ausztráliában és a Japánban lesz elérhető a jövő évtől.
Nem könnyű kibogozni a különböző Land Cruiser generációkat, mivel párhuzamosan két széria fut. A normál Land Cruiser mellett a Land Cruiser Prado modellek is kaphatók. Előbbi jelenleg a 8. generációnál, utóbbi az 5.-nél tart. A J70 volt az első a Prado sorozatban