Indiában biztosan sláger lesz a Slavia, szerintünk itthon is az lenne
A Kushaq SUV sikerét folytatja a világ másik végén a Slavia, a Škoda legújabb indiai modellje. A moduláris platformot is az indiai igényekre szabva, az MQB-A0-IN padlólemezre épül a Slavia is. A Púne városában fejlesztett és gyártott autó így egyszerre felelhet meg az indiai elvárásoknak és örökölheti meg a Volkswagen csoport európai technikáját és biztonsági funkcióit.
4,54 méteres hosszához 1,75 méteres szélesség és 1,51 méteres magasság társul
Az ötszemélyes lépcsőshátú a 2,65 méteres tengelytávhoz járó korrekt hátsó lábtér mellé 521 liternyi csomagtartót is kínál, ráadásul mindezt kupés vonalak mögé rejtve. A sziluettet természetesen a gyártó legújabb dizájnjával párosították, a LED technológiás első és hátsó lámpák is egyértelműen felismerhetővé és beazonosíthatóvá teszik a márkát.
A beltér is jól mutat a fotóstúdióból kiszabadulva, a műszerfal legvagányabb Škoda felirata ebben a modellben is a megszokott helyre került
Bent a kétküllős kormánykerék mögött 8 colos digitális műszeregység található, 10 colos infotainmenttel. A Simply Clever megoldásokkal és tárolórekeszekkel telepakolt beltérbe a korrekt térérzet mellé hátra USB-C port, előre pedig vezeték nélküli telefontöltő kerülhet.
Akár 150 lóerős 1,5 literes, DSG váltós TSi motor is kérhető hozzá
Szerencsére nem kell megelégedni a háromhengeres, egyliteres, 115 lóerős TSi benzinmotorral, a négyhengeres, 150 lóerős, 1.5 TSI is kapható bele. A háromhengereshez hatfokozatú manuális, vagy hatfokozatú automata sebességváltó közül választhatnak az indiaiak, a negyedik hengerhez már a 7 fokozatú DSG opciója jár.
A Slavia hátulról sem mutat aránytalanul vagy bugyután, egyes nagyobb szedánok is megirigyelhetik a formatervét