Az emblémán kívül semmi különbség nincs a Fiat Toro és a RAM 1000 között, a típus 3 éves, de a külseje alapján akár idei típus is lehetne
Fiat Toro néven látta meg a napvilágot az olasz platós, mely a Jeep Renegade és a Fiat 500X alapjait használja. A nálunk ismeretlen Fiat dögös és modern kinézetet kapott, amivel még három év múltán sem tűnik elavultnak, a csíkszerű lámpákkal és az offroados megjelenéssel akár Európában is találhatna magának híveket. Egyelőre viszont Dél-Amerikában szeretnének többet eladni a négyajtós haszonjárműből, ezért azokban az országokban, ahol a RAM márka a Fiatnál keresettebb, ott ezentúl RAM 1000 néven lesz elérhető a modell. A márkaváltás nem járt mélyebb átalakítással, csupán az embléma cseréjével került be az pickupjairól híres RAM kínálatába a platós Fiat.
A belső tér erősen hajaz a Fiat 500L berendezésére, a típus ára Kolumbiában közel 8 millió forint, ennyiért itthon már Ford Rangert is kapni
A modell jelenleg csak egy 1,8 literes, 130 lovas négyhengeres benzinmotorral érhető el, mely hatsebességes automataváltón keresztül továbbítja az erőt az első kerekekhez. A RAM 1000/Fiat Toro egy kategóriával a Ford Ranger és konkurensei alatt áll, így itt a maximális terhelhetőség csak 650 kg, de yacht vontatására sem lenne alkalmas, ugyanis csupán 400 kg-os utánfutót húzhat. A 4,91 méter hosszú RAM csak a márka dél-amerikai kínálatában lesz jelen, az Egyesült Államokban továbbra sem lesz kapható, ott ugyanis túlságosan lefelé pozícionálná a márkát, egyébként a RAM amerikai kínálatában a nálunk Fiat Dobló néven futó típus is megtalálható. A RAM 1000 itthon nem számítana olcsó típusnak, ugyanis átszámítva közel 8 millió forintos áron kínálják, ami csupán 200 ezer forinttal kevesebb, mint a Ford Ranger hazai bruttó indulóára.
Érdekes megoldás a kétfelé nyíló hátsó ajtó, egyelőre csak elsőkerékhajtással és egy 1,8-as szívómotorral érhető el a RAM 1000, amerikai forgalmazást nem terveznek