Újabb fásítási akció indul a GreenGo szervezésében

Most már a GreenGo felhasználók is faültetésre gyűjthetnek

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Novemberben 500 fát ültettek el Budapesten, amelynek költségeit a GreenGo állta. Idén bővül a támogatási program, az autóik vezetésével is lehet gyűjteni.

A GreenGo új kezdeményezésében, a vezetéssel töltött perceik után plusz 1 forinttal járulhatnak hozzá az újabb ültetéshez az autómegosztó szolgáltatást igénybe vevők. Ezt a GreenGo a végén saját költségére megduplázza.
Hirdetés
Az első etapunk sikeres volt: a novemberben elültetett félezer fa összesen 100 tonna szén-dioxidotképes megkötni 25 év alatt az alapítvány munkatársainak számítása szerint. Azonban mi nem szeretnénk itt megállni!” – utalt Michaletzky Bálint, a cég ügyvezető igazgatója a 10 millió Fa Alapítvánnyal közös faültetésre. „Rendkívül összetartó és tevékeny közösség alakult a GreenGo körül, ezért is gondoltunk arra, hogy idén a felhasználóinkkal együtt lépünk egyet előre a fenntarthatósági törekvéseinkben, és közösen teszünk azért, hogy tovább tisztítsuk a levegőnket.” A Gurulj a Fákért! program 2021. január 19-én kezdődött és március 31-ig tart. Eközben tehát a felhasználók egyszerűen, a megtett kilométereikkel gyűjthetnek az elültetendő fákra. Aki szeretne adakozni, a GreenGo mobilalkalmazásban (legfrissebb verzió esetén) a szerződéseknél vagy a bérlés végén állíthatja be, hogy a levezetett percek után +1 forintot jóváírjanak az ültetéshez, így a fizetendő összeg percenként 1 forinttal lesz több. A greengózók támogatása mellett természetesen a cég is részt vállal a költségekből: minden felhasználói 1 forinthoz még 1 forintot adnak, így percenként végül 2 forint kerül a fákra szánt közös kasszába.
Tavasszal a beérkező összegből szintén a 10 millió Fa Alapítvány közreműködésével tervez fákat ültetni a vállalat. „A zöldövezetek mérete jelentősen csökkent az utóbbi évtizedekben, azonban ahogy a klímavédelem előtérbe került, úgy a közvetlen környezetünkben is megjelentek a zöld infrastruktúrát fejlesztő projektek. Ebből szeretnénk mi is kivenni a részünket azzal, hogy minél több, még üresen tátongó fahelyre életet ültetünk” – tette még hozzá Michaletzky. Budapest első elektromos autómegosztója a 4. születésnapja alkalmából egyébként - nem szerény fricskaként - a fővárosi közlekedésben részt vevő, nem elektromos közösségi autók szén-dioxid kibocsátását szerette volna kompenzálni.
Hirdetés

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Vélemény, hozzászólás?