Jelenleg is járnak Conectók fővárosunk utcáin, mostantól viszont új arccal is feltűnhet(ne, ha Budapest venne belőle)
Alacsony fenntartási költségeivel vált térségünk és a tőlünk keletebbre fekvő országok kedvenc Mercedes buszává az elmúlt években a Conecto. Varsóban pedig már bemutatták a típus új nemzedékét, amely friss ábrázatával azonnal megkülönböztethető elődjétől éppúgy, mint a jobban személyre szabható, így drágább - és Budapesten szintén szolgálatot teljesítő -
Citarótól. Érdekes, hogy az Euro 6-os OM 470 erőforrással hajtott új mellett az Euro 3 motoros régi Conecto is a palettán marad.
Szóló és csuklós kivitelben egyaránt rendelhető az új Mercedes-Benz Conecto
A gazdaságos dízelmotor helyett immár a fő piacain népszerű
földgázüzemű hajtással is kérhető az új Conecto. Szintén elérhető az elektronikus menetstabilizáló, már a 12,13 méter hosszú szóló kivitelhez is, a hátsó rész bebicsaklását gátló rendszer pedig természetesen a 18,12 méteres csuklósbusz kiváltsága. Mindezek mellett a független első felfüggesztés a fokozott biztonságot és menetkomfortot szolgálja.
Vajon mennyibe kerül ?????????
Úgy is ezek a merci alvázak és motorok lesznek a „hazai” buszokba ha jól tudom, mert Debrecenben a gyártás ha beindul ezekből rakják össze.
Remélem, SZÍVBŐL, hogy 1 db-ot -az nem sok,- nem látunk itt sem Conecto-t, sem Citarot. Legalább is azon nemzettestvéreim nevében bátorkodom írni, akik szint úgy a Magyar buszgyártásért szállnak síkra… Csak úgy, mint a németek, Lengyelek, Svédek, Hollandok… Nekünk sem kell nemzetibb buszipar, ennél jobban patrióta gazdaságpolitika!!! -Csak még mielőtt egy kedves neoliberális olvasó nácit kiáltana!
Nyugaton is futnak szép számmal, mert semmivel sem rosszabb, mint a jóval túlárazott Citaro csak Törökországban gyártják.
Csak nekem tűnik úgy, de mintha kifejezetten a „csóringer” piacoknak jutna az alacsonyabb pedigrés buszokból!? Kíváncsi lennék hogy hazájában, miért nem forgalmazzák!?