Újabb autó 1 millió km-rel. De ez egy Pagani!

760 lóerő, 1,1 millió km

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Nem csak holmi szürke igáslovak érhetik el az egymilliós futást. Ez egy 14 éves Pagani nem csak hihetetlen óraállással, de teljesítménnyel is.

Valamiért egyre-másra érkeznek a hírek a bűvös egymillió kilométeres futást elért autókról. Legutóbb viszont egy dízel Skoda Fabia, előtte picivel egy benzines Mitsubishi Carisma volt a főszereplője a sztorinak, most meg egy Pagani Zonda. Egy mi? Igen, egy Pagani Zonda (760 Nonno) szupersportautó, egy V12-es, 760 lóerős ritkaság olasz gyártással, Mercedes AMG-szívvel és 1999-es évjárattal. Ez azért elég abszurd, nem? Pagani 1,1 millió km-es futással... Az alábbi videó tanúsága szerint mindenesetre pillanatnyilag is kitűnő egészségnek örvend, bár arról nem szól a fáma, hogy mibe is kerülhetett vele az évi több mint 78 ezer km. Mellékesen a pilóta durván keni neki ha minden igaz, lezárt közúton. Félelmetes tempó és hang, kalap le.
Hirdetés
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.30. at 01:29
    Permalink

    Prototipusokba mindig sok km-et tesznek. A prototipus az más tészta azért. Szerinted nem javítottak azon semmit? Nem meglepő amúgy, hogy egy jó minőségű motor elmegy annyit. Mercedesekben nem ez lenne az egyetlen. Az AMG pedig azért ért hozzá, hogyan kell motort építeni. Hozzánk jár azért 1-2 olyan autó, amiben 1 millió km körül van. Taxik, és cdi-k is. Motorgenerál nélkül! A Mercedes motorok soha nem voltak pörgősek, nyomatékból mennek a benzinesek is. A max fordulatuk sem nagyon van 7000 fölött, mert felesleges, az AMG-nem sem. Alulról jól húznak már a szívó benzinesek is. Miért kéne pörgős legyen? Attól mehet jól, mert nyomatékból megy.

Vélemény, hozzászólás?