Az elektromos modellről már a
Grecale bemutatásakor említést tettek, de a fontosabb részletekre csak most derült fény. A sanghaji bemutató kapcsán elmondták, hogy a Grecale Folgorét két motor hajtja, amelyek 557 lóerő összteljesítményt biztosítanak. Így a márka kisebbik SUV-ja 4,1 másodperc alatt gyorsulhat százra, és 220 km/h-s végsebességet érhet el.
A haladáshoz szükséges energiát egy 105 kWh kapacitású akkucsomag tárolja, amely legfeljebb 150 kW-tal tölthető, ami a gyáriak szerint 29 perces töltési időt jelent 20%-ról 80%-ra. Az autó elektromos rendszerének feszültsége 400 volt. A hatótáv maximalizálására külön üzemmódot is tartalmaz az elektromos Grecale: ilyenkor 130 km/h lesz az autó csúcssebessége, valamint korlátozzák a gyorsulását, és a klímaberendezés által felvehető teljesítményt, ezzel akadályozva meg az akkumulátor gyors lemerülését.
A Folgore változat egyébként meglepően kis mértékben tér el a benzines változatoktól: a feliratokon kívül csak a hűtőrács és a felnik, illetve néhány rézszínű dekorációs elem jelzi, hogy az elektromos kivitelt látjuk.
A Maserati célja egyébként az, hogy 2025-re minden típusából kínáljon elektromos változatot, 2030-ra pedig már csak ilyen hajtásrendszerű autókból áll majd a választék a tervek szerint.