Visszalépésnek tűnhet, holott valójában kínálatbővítés a Nissan e-Power rendszere
Akinek halálhírét keltik, sokáig él - tartja a mondás, és ez
igaz lehet a Note esetében, ha valóban e típusban jelenik meg Európában is a Nissan e-Power rendszere. Mert annyi bizonyos, hogy piacra kerül a Nissan - hivatalos besorolás szerint - soros hibrid hajtásláncával ellátott típusa. Ez az e-Power rendszer pedig kiváló átmenetet jelent a benzinmotoros és a tisztán elektromos hajtású modellek között, amíg utóbbiak nem képesek teljesen átvenni a robbanómotorok szerepét. Ebben azonban éppúgy hisz a Nissan, mint az önvezető járművek térnyerésében, amelyeket ugyanúgy gőzerővel fejleszt, akárcsak üzemanyagcellás típusát. Ám ezek elterjedéséig az e-Power jelenti a tömegek számára is elfogadható és elérhető megoldást a Nissan szerint.
Tehát míg az Opel tisztán elektromosra cseréli benzinmotorral segített Amperáját, és míg a BMW i3 mindkét megoldást ajánlja, úgy a Nissan is piacra lép az akkutöltés helyett hagyományos benzinkutas tankolást kínáló elektromos modellel. Persze itt a benzinmotor csak az akkumulátor töltésére szolgál, a kerekeket nem hajtja közvetlenül. Azt egyedül a villanymotor végzi, egy jóval kisebb akkumulátoron keresztül, mint amekkora a
Leafben szolgál. Mivel ez viszonylag hamar lemerül, ezért az automatikusan beinduló benzinmotor menet közben tölti, amíg üzemanyag van a tankban. Tehát a Nissan e-Power rendszere is olyan, mint az
Opel Amperáé és a
BMW i3 hatótávnövelő erőforrással ellátott modelljéé. Már csak az a kérdés, eljut-e hozzánk.
Köszi!
SZEGED.
Üdv vidi500!
Írtad a CIVIC-es témában,hogy láttad már kereskedésben az új 10.generációt,megírnád,hogy melyik kereskedés volt az.
Köszönöm!
Talán már nem is kell rá olyan sokat várni.
Jó ötlet!
Aztán ha piacra kerül egy Nullponti energia kicsatoló készülék egy doboz formájában csak a motort kell kicserélni !
Ki van ez találva.
Elektromos autó, hatótávnövelő belső égésű motorral. Szimpatikusabb megoldás, mint a hybrid.