Új vagy csak facelift? Mindegy, itt a soros Lexus LS
Tökös is lehet egy Lexus LS
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A Lexus ígéretéhez híven megmutatta új luxuslimuzinját, s mindjárt két köntösben is. Az LS alapból hűvösen elegáns, de tud harcias is lenni. A hajtásláncok a régiek, az extrák sora végtelen.
Orsó alakú hűtőmaszk, átdolgozott lámpatestek, sárvédők és motorháztető - alapból ilyen az új, azaz inkább csak erős faceliftes, LED-fényszórós Lexus LS
Sötétítettek a hátsó burákon, a csakis LED-es lámpákat krómcsík köti össze. A csomagtartó fedele és a lökhárító is módosult
Ez már az F Sport. Ilyen vagány köntösben a 460-as rendelhető
Ezeken a képeken jól látszik, mik a fő különbségek a régi és az új modell között
Ízlés kérdése, hogy tetszik-e, a kényelem persze garantáltan fejedelmi
Méretváltozásról nem tudunk, a látványosra szpojlerezett, hátsókerekesen Torsen-diffis, a kormányról is kapcsolható váltóval szerelt F Sport opciósan légrugós, változtatható karakterisztikájú futóműve bezzeg 10 milliméterrel ültetett, elöl 6 dugattyús fékét a Brembo szállítja, kovácsolt könnyűfém kerekei 19 colosak. A gyár még merevebb karosszériát, még komfortosabb rugózást, jobb kormányozhatóságot ígér, s a márkánál először különböző vezetési üzemmódokat (Eco, Comfort, Normal, Sport S Sport S+) is kínál.
A részben széria vezetőtámogató rendszerek erdeje, az akár kizárólag LED-ekkel világító főfényszórók, a pazar anyagokból épített, a csendesnél is csendesebb utastérben a multimédiás ínyencségek, a már 12,3 colos, osztható képernyős központi kijelző vagy a hűthető-fűthető-masszírozós ülések ebben a kategóriában már természetesek, utóbbival kapcsolatban az azért mégis újdonság, hogy a fotel és a kormány hőmérsékletét is beállíthatja majd a tökéletes világban élő ügyfél.