Hasonlít rá, de ez nem egy Defender
Egyelőre még ismeretlen név itthon az Ineos, ám a brit terepjáró márka modelljeit hamarosan láthatjuk Magyarország útjain is. Országunk egyike azon 160 helyszínnek, ahol rövidesen elindul a terepjárók forgalmazása. Az Ineos tervei szerint 2022 végére világszerte több mint 50 országban egy 200 értékesítési és szervizközpontból álló hálózattal fog rendelkezni a Grenadier számára.
Nyáron indul a forgalmazása itthon
Az Ineos hivatalos magyarországi partnere a Gablini cégcsoport. A szalon (Budapesten) a nyár folyamán nyitja meg kapuit a leendő ügyfelek előtt. A cél pedig az, hogy a magyarországi ügyfelek számára elérhető távolságra legyen hivatalos márkaszerviz. A Gablini cégcsoport részese a szervizhálózat gerincét alkotó partnereknek, további területi lefedettséget pedig az egyedileg kiválasztott szervizek biztosítanak majd. "
Több mint egy éve fáradhatatlanul dolgozunk azon, hogy olyan kereskedelmi partnereket találjunk, akik osztoznak a Grenadier iránti lelkesedésünkben és várakozásunkban" - mondta Klaus Hartmann, az INEOS Automotive európai vezetője. "
Megértik a 4X4-felhasználókat és igényeiket, valamint bizonyítottan kiváló ügyfélélményt nyújtanak.”
Hamarosan kiderülnek az árak is
Az Ineos Grenadeir teljes műszaki specifikációja és ára április végétől lesz elérhető Magyarországon, rendelés leadására pedig várhatóan májustól lesz lehetőség.
Terepet is adnak a terepjáró mellé? Mert az ugye errefelé nem nagyon van.
Pedig a magyar utak elég terepet adnak, nem? 🙂
Majd lesz 17-20 millió az induló ára…
Erre nagy szükség volt… tényleg… ez hiányzott a magyar piacról, a magyar alföldről. Egy noname angol terepjáró márka.
Persze mindjárt jön valaki és lehurrog, hogy milyen tudatlan vagyok, mert ez egy híres, nagy multú angol márka…. leszarom.
A terepjáró = Land Cruiser
Kivételesen nem vagy tudatlan, az INEOS egy fiatal műanyag- és vegyiáru gyártó amely a nagy olajcégek lefingott nyugat-európai finomítóit és vegyi üzemeit vásárolta fel és fordította gyümölcsözővé – brit szokáshoz híven természetesen rengeteg adóelkerüléssel és offshore céggel teletűzdelve. A Toyota belterek épp úgy tele vannak INEOS műanyagokkal, mint bármely más autógyártóé, a cég mögött álló csávó egy afféle közepesen arrogáns milliárdos, kicsit mint Elon Musk vagy Richard Branson aki szereti a fényűző vízióiba ölni a cég pénzét, mint pl. a kerékpásport vagy itt az autógyártás (pontosabban a brit járműipar és a Defender feltámasztása).
Amit érdemes hozzátenni, Sir Ratcliff a brexit nagy hívője volt, aki büszkén hirdette, hogy az EU majd majd térden állva könyörög a brit piacért.
Aztán valahol a szánalmas színjáték vége felé jelentette be hogy a büszke brit autót a tervekkel ellenében a Smart francia üzemében szerelik majd össze.
Nem ő volt az első ilyen bort iszik vizet prédikál brexiteer, de ez volt a leglátványosabb, mert az EU-ba költözött. Van az a pénz aminél inkább hagyja a fenébe a populista nacionalizmust…