Új szolgáltatást indít itthon a Continental
Prémium gumihoz prémium szolgáltatást vezet be a Continental
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A német abroncsgyártó az UNIQA-csoport együttműködésével egy új, mindenki számára elérhető, prémium szolgáltatást vezet be hazánkban. Mutatjuk, hogy miről van szó.
A Continental nem csak az abroncsgyártásban, hanem az egyéb autótechnikai berendezések gyártásában is komoly szerepet vállal. A német vállalat számos prémiumgyártó beszállítója. Vision Zero koncepciójuk lényege, hogy hosszútávon nullára csökkenjen a halálos közúti balesetek száma. Ezekkel összhangban a cég az UNIQA-csoporttal karöltve egy olyan szolgáltatási csomagot vezet be hazánkba, amely magában foglalja az assistance-mentést, a defektgaranciát, illetve a balesetbiztosítást.
A defektgaranciával a sérült abroncs javítása illetve cseréje oldható meg, a Europ Assistance-nak köszönhetően pedig egész Európára kiterjedő autómentési szolgáltatások vehetők igénybe. Ez utóbbi jelentősége, hogy a defektet elszenvedő autóvezetőnek lényegesen kevesebb időt kell az útszélén töltenie balesetveszélyben. A harmadik elem, a balesetbiztosítás keretében az autó összes utasának költségei megtéríthetők egy esetleges baleset esetén. ContiSafe3 szolgáltatási csomag igénybevételéhez szükséges vásárolni egy garnitúra (minimum 4 db), Continental-csoporthoz tartozó gumiabroncsot, majd ezeket valamely szerződött partnernél kell felszereltetni. A szolgáltatási csomag kedvezményes áron, 2990 forintért vásárolható meg, mely a regisztrációtól számított 2 éven át ígér nyugalmat az autósoknak.