Új Skoda Octavia RS-ekkel bővült a rendőrségi járműpark
Retteghetnek a gyorshajtók, szolgálatba álltak a rendőrség legújabb elfogóautói
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Közel 110 millió forintos értéket képvisel a rendőrség 10 darab vadonatúj Skoda Octavia Combi RS elfogóautója. Az új járművek a közlekedésbiztonsági helyzet javítását szolgálják.
Miként az a police.hu oldalon olvasható, ma adták át azt a 10 darab vadonatúj Skoda Octavia RS-t, amelyekből a Budapesti Rendőr-főkapitányságnak, a Bács-Kiskun, a Csongrád, a Fejér, a Hajdú-Bihar, a Komárom-Esztergom, a Szabolcs-Szatmár-Bereg, a Tolna, a Zala és a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányságnak is jutott. A 10 elfogóautó összértéke közel 110 millió forint.
Mivel TDI felirat nem látható az autókon, vélhetően az új Octavia RS-ek is 2,0 literes, 230 lóerős TSI motorral szereltek, melyekkel 6,7 másodperc a 100 km/órára gyorsulás szintideje. A beszerezés jó időzítéssel történhetett, ugyanis az ősszel életbe lépő Euro 6d-TEMP norma miatt jelenleg nem szerepel a benzines Octavia RS a márka konfigurátorában, csak a dízel rendelhető. Igaz, menetpróbánk[/url] szerint az sem rossz, pláne hogy összkerékhajtással és DSG-váltóval is rendelhető.
Ezek a balfékek még vezetni sem tudnak.
Kit akarnak ezek elfogni?
Talán a Cobra 11-ben érzik magukat ezek a majmok?
Ebben az országban csak te tudsz vezetni, tudjuk.
Igazán remek jellemre vall mások munkáját látatlanban megkritizálni. De ha szarban van a segged, akkor azért jól jönnek ezek a “majmok”.
Tájékozatlanságodat nem kell nagy dobra verni.
Sajnos elég sok információ áll rendelkezésre a rendőri sofőrök finoman szólva is gyenge teljesítményéről. Ez az alacsony teljesítmény nagyrészt az egész rendőrség egészére vonatkozik (tisztelet a kevés kivételnek), így nincs ebben semmi kirívó.
Ha egy kicsit gondolkozol, akkor elég könnyen belátható, hogy egy nagy tempójú üldözéssel csak baleset veszélyt generálnak a rendőrök. Ez lehetőleg kerülendő, így nincs szükség 200+ lovas autóra. Egy sokkal olcsóbb 1,5-ös 150 vagy egy 1,8-as 180 lovas már mindenre elég, amire egy rendőrnek szüksége lehet. Persze villogni és rongyot rázni, jó az RS.
Sajnos én sem tudok vezetni, úgy ahogy szeretnék.
Nem emlékszem, hogy nekem bármikor, bármiben segítettek volna a rendőrök. Keresztbe viszont már tettek, nem is egyszer. Mondjuk a szabályokat figyelembe véve igazuk volt.
Taníts, mester, oszd meg már velem is azt az “elég sok információt” a rendőri sofőrök gyenge teljesítményéről! Bár kétlem, hogy az autópálya rendőrség tréningjein elért eredmények nyilvánosak lennének. Másból pedig objektív ítéletet aligha lehet mondani, általánosítani pláne nem.
A stílusodat felvéve, ha egy kicsit gondolkozol, elég könnyen belátható, hogy üldözni gyakran csak nagyobb tempóban lehet, ritkán látni autópályán rosszfiúkat menekülni 60 lovas Clióval vagy Fabiával.
Az RS-re pedig sok mindent lehet mondani, de hogy a maga kategóriájában rongyrázó lenne, azt aligha. De ha te tudsz mondani ennél olcsóbb összkerékhajtású automata kombit, ami kevesebb, mint 7 másodperc alatt gyorsul 100-ra, ne tartsd magadban!
Nem biztos, hogy a tudomásodra hozzák, vagy tudomásodra jut, ha akár közvetve is, de segítenek, pláne ha bűncselekmény megakadályozásáról, vagy megelőzéséről van szó.
Látom, nagyon képben vagy az RS-sel kapcsolatban, mert soha nem gyártottak belőle benzines összkerekest. 🙂
A többi kérdésben sem fogunk közös nevezőre jutni. Gondolom azokhoz is olyan jól értesz mint az Octavia csúcsváltozatához. 😉
Persze… Ez kell!!! Új autó a rendőrségnek! Mentősök meg járnak a szakadt Forddal meg a millió kilométert futott Mercedesekkel (sajnos még látok az utakon Toyota Hiance-ot)! SZ È GY E N!
Azt kívánom aki ezeknek új autókat ad akkor robbanjon le a mentő autó amikor az egyik családtagját viszi!
jó gépek nem árt a plusz lóerő. azok a felnik nem jönnek be.
Ezek bizony nem 230 LE-s változatok. Ezek RS 245-ök.