Új motorral 6 millió forint alá került az új VW Golf alapára

Lefelé bővült az új Volkswagen Golf kínálata

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

Az új, nyolcadik generációs Volkswagen Golf "használtautó beszámítás" kedvezménnyel is 7,4 millió forintról startolt eddig, most viszont megjelent egy új, csaknem 1,5 millióval olcsóbb bázisverzió.

Eddig Life és Style verziókkal, csakis 1,5 literes TSI motorokkal szerepelt az új, nyolcadik generációs Volkswagen Golf a hazai piacon, most viszont megjelent egy új, kedvezőbb árú verzió is a konfigurátorban. Azon túl, hogy a négyhengeres, persze hengerlekapcsolásra képes, 130 és 150 lóerővel is választható "egyötös" motor mellett immár elérhető az 1.0 TSI háromhengeres (110 lóerős), nagyobb testvéréhez hasonlóan részecskeszűrős benzinmotor is, egy új, Start névre hallgató alapverzió is érkezett a kínálatba. A Start nem csupán az 1,0 literes motorral, hanem az 1.5 TSI 130 lóerős verziójával is választható, ám utóbbi több mint 700 ezer forintos felárat jelent az 5 989 870 forintról induló alapgéphez mérten. A Start széria kötött felszereltséget jelent, extrák nem választhatók hozzá, de alapáron is igen jó ellátmányt kap. Sok más mellett 16 colos alufelniket, sávtartót és távolságtartós tempomatot, digitális műszerblokkot, 6+1 hangszórós, Apple CarPlay és Android Auto funkciós, 16,5 centis érintőkijelzős hifit, LED fényszórót, kulcs nélküli nyitást, 10 színből választható utastéri LED hangulatfényt, automata légkondicionálót, első-hátsó parkolóradart és tolatókamerát, valamint a multifunkciós kormánykerékre és a mindenképp manuális váltó gombjára bőrhuzatot is ad. Meg persze a Golf alapváltozatával is tudja a Car2X kommunikációt, karosszériaszín bármilyen választható hozzá.
Hirdetés
Míg hazánkban a Golf továbbra is csakis ötajtós karosszériával és benzinmotorokkal kapható, Németországban már az új kombi verziót is beárazták, ott azt ráadásul csakis dízelmotorral, 7 fokozatú DSG-vel és a sportos R-Line csomaggal kínálják (egyelőre), 36.817,8 eurótól, ami 360 forintos euró árfolyammal számolva 13,272 millió forintnak felel meg.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

4 thoughts on “Új motorral 6 millió forint alá került az új VW Golf alapára

  • 2020.09.19. at 17:17
    Permalink

    Biztos sokan majd azt írják, hogy még így is drága, de aki figyeli az újautók árait, az látja, hogy ez most tényleg egy jó ajánlat. A Focus is gyakorlatilag innen indul, márpedig a Golf hagyományosan drágább szokott lenni. Végignéztem a VW honlapján a teljes felszereltségi listát és tulajdonképpen benne van minden, amit amúgy is rendelnék. Szóval nem az a trükk, hogy kihagytak valamilyen, ma már alapvetőnek számító felszerelést (pl. tolatókamerát).

    Ettől függetlenül persze elkeserítő, hogy mennyire elszálltak az újautók árai. Csöpp vigasz lehet, hogy valamennyire magukkal húzták a használtak árait is. Például én a három évvel ezelőtt nulla kilométerrel vásárolt autómat gyakorlatilag annyiért el tudnám most adni, amennyiért vettem. Más kérdés, hogy ha ugyanazt a modellt venném újra, akkor is hozzá kellene csapnom 1,3 millió forintot.

    • 2020.09.20. at 10:59
      Permalink

      Egyetértek! Ez így egy nagyon baráti ajánlat és ráadásul tényleg tartalmaz mindent, amire szükség lehet egy alapverzióban. Egyetlen felár a metálfény lehet. Még az 1.5-ös verzió is nagyon jó áron van. Az új autók árai nagyon elmentek idén. Rekord gyenge a forint, sokban vannak a kibocsátási korlátokhoz kapcsolódó költségek, ráadásul a Covid betett valamennyi gyártónak. Februárban rendeltem egy kocsit (pár héten belül jön meg) 6,25 millió volt, ha most rendelném, több, mint 1 millióval többe kerülne, ráadásul a hitel is sokkal kedvezőbb volt még év elején.

    • 2020.09.20. at 11:24
      Permalink

      Igen, drága. A szomorú helyzet viszont az, hogy a legolcsóbb Swiftért (akciósan) 4 milliót, a legolcsóbb Fabiáért pedig 5 milliót kell fizetni. Ha így nézzük, 6 millió forint egy jól felszerelt, tisztességes motorral rendelkező családi autóért, ami hagyományosan a kategória legjobbjai között van, kedvező ajánlatnak tekinthető.

  • 2020.11.20. at 10:11
    Permalink

    Nemrég vett faterom egy ilyen ezres Startot, sokat tipródtak mit kéne venni, én már akkor mondtam neki hogy vegyen egy ilyen 8ast, mikor először felreppent hogy lesz ilyen Start verzió. Ennél momentán sincs jobb újautó ajánlat, és a Start messze nem start, mert ennél van sokkal lentebb, kint az 5speed 90lovas trendline, ami aztán tényleg full fapad, és tegyük hozzá még az is drágább…
    Nekem a Swift mindig az alap újautó-viszonyítás, egy kopogós-egyszerű kisautó, annak minden előnyével és hátrányával. -nem bántásból írom-
    Na most úgy néz ki egy középfelszerelt gl+ dobfékkel, hátul kurblis ablakkal 4.7-4.8 körül áll meg forgalomba helyezve, a GLX már simán 5M fölé csúszik, ha csak nem pirosba veszed, de azt hagyjuk meg a télapónak.
    A Golfot 5.9ért odaadják, pár ajándék dologgal, forgalomba helyezve minimálisan 6 felett megáll, és hát nagyon nem egy kávéház. Amellett se menjünk el, hogy egy 2-3éves 7es Golf (gyengébb felszereltséggel, de mondjuk a 130lovas tsi-vel 5-5ésfél milló—-vicc)
    Az ezredest 🙂 amúgy trend lenézni, az életbe még csak nem is látta-télen tömegközlekedő nyáron bicikliző megmondóemberek szidják. Tök jó motor, halk de közbe erős, 4ezer fölött kezd darálni, de odáig felesleges pörgetni, már 2ezertől megy mint az öntudat. De ha kell tiltásig tol, közbe fogyaszt 6 max 7litert városba ha kergetve van.
    Nyilván +1henger az 1.5, belehet állni a sorba, az az elfogadott, nagyon fontos ám mivel állsz a dugóba, a 4henger amúgy is jellegtelen, de ez az 1.5tsi még annál is jellegteleneb, kipróbáltuk a 130lovast, nem éreztem akkora difit, városba tekeregtünk vele, néha ki-kihúzatva, pörgetve nyers-semmi karaktere, mindezt stabil +1-1,5liter +fogyasztással, sztem nem ér meg +700ezret, és abból nem is volt az alap urano készleten, (ami amúgy tök jó élőbe) csak metállal ami +200, tehát majdnem 1Mval drágább lett volna, de hát kinek mi, itthon amúgy is mindig többet tudó/drágább autót vesznek az emberek maguknak, mint ami amúgy indokolt. Az ülésfűtés mondjuk fura h kimaradt, oké hogy már évek óta nincs az a klasszikus téli időjárás itthon, gyakorlatilag 1-2 valóban hidegebb hónap van amikor indokolt, de azt beleizzadhatta volna a pohu, de értem azt is hogyha az benne akkor túl sok vevő ment volna el a nagyobb felszereltség mellől.

Vélemény, hozzászólás?