Legenda övezi a McLaren F1-et, nem csak utcai, de versenyautó is készült belőle, előbbiből csupán 64. Természetesen irdatlan pénzeket kérnek értük
Remélem, mindenkinek megvan a híres McLaren F1. A háromüléses sportkocsi a 90-es évek sztárja volt. A sofőr középen ült, akárcsak egy valódi Forma-1-es kocsiban, így a vezetési élmény maximális. Csupán 64 darab készült belőle, és vagyonokat ér, még Rowan Attkinson kétszer ripityára tört példánya is rengeteg pénzért cserélt gazdát. Középmotor, hátsókerék-hajtás, az igazi szuperautó-recept, ráadásul annyira hangos volt, hogy gyárilag adtak hozzá fülvédőt, hogy az utasok dobhártyája ép maradjon az út végére. Ezt a szellemet támasztanák fel néhány éven belül, derült ki az
Autocar riportjából.
Háromüléses volt, a kormány középen, természetesen kézi váltóval
Az új McLaren F1 a legfontosabb jellemzőt, a háromüléses, középre helyezett kormányos elrendezést mindenképp vinné tovább, de a technikát is meghagynák nyersnek. Ez azt jelenti, hogy a P1-hez képest nem lenne benne elektromos hajtás, ergo nem a leggyorsabb McLarent akarják megalkotni. Motorja a már jól bevált 3,8 literes duplaturbós V8-as frissen átdolgozott változata lenne, 700 feletti lóerővel, de a számítások szerint még a 675LT-nél sem lenne gyorsabb. Ez nem is lenne fontos, ha vissza tudják hozni az eredeti szellemiségét, senkit nem érdekelnének a gyorsulási adatok. Hogy még több közös szál legyen, valószínűleg szintén csak 64 darab készülne belőle, már ami az utcai példányokat illeti.
Az új F1 700 lóerő feletti teljesítménnyel születhet, de nem lesz a leggyorsabb McLaren, annyit elárultak. 2018-ban már meg is érkezhet
106db készült belőle cakk und pakk. A széria alap közúti példányszáma volt 64…és az LM verzióhoz volt fülhallgató amiből mellőzték a zajszigetelést mivel a könnyítés volt a szempont…