Meglévő modellek módosított változatával jön az új márka, ez itt a VW Jetta alapú VA3
A Volkswagen számára kiemelt jelentőséggel bír a kínai piac, a tavalyi évben 3,1 millió VW talált gazdára az ázsiai országban. Bár a piaci jelenlét erős, a fiatal vásárlók körében mégsem elég népszerű a Volkswagen. Ennek egyik oka lehet, hogy nemrégiben még olyan matuzsálemek is megtalálhatóak voltak a szalonokban, mint Golf II-re épülő Jetta. Az új márka kapcsán ezért is eshetett a választás a Golf négyajtós változatának nevére, mert Kínában ezzel a típussal vetette meg lábát a Volkswagen az 1980-as években, így sokak számára ez a nagybetűs VW.
A gyártó szerint olyan jelentőségű a Jetta Kínának, mint a Bogár Európának, ahogy fogalmaztak, ezzel a típussal rakták négy kerékre Kínát.
A SEAT Atecára épül a VS5
Kezdetben a kínálat háromtagú lesz, az új modellek nem lesznek teljesen ismeretlenek. A Jetta VA3 a Kínában kapható Volkswagen Jetta kicsit módosított változata lesz (Európában Skoda Rapid és SEAT Toledo néven fut hasonló modell). A modellpaletta további két tagja szabadidő-autó lesz: a VS5-ös a
SEAT Ateca[/url] átrajzolt változata, a legnagyobb típushoz (VS7) pedig a SEAT Tarraco szolgáltatja az alapot.
Két szabadidő-autóval és egy szedánnal indul az új brand
A hírek szerint az értékesítés idén ősszel indulhat. Külön kereskedőhálózatot hoznak létre a Jetta számára, 200 ponton lehet majd vásárolni az új márkából. A hagyományos szalonok mellett olyan újdonságokkal kívánják ösztönözni az eladást, mint a digitális bemutatóterem, illetve plázákban is lesznek Jetta kereskedések.
Dacia Logan és a Fiat Tipo szerelemgyerekét láthatjuk a piros autóban meglényegülni.
„Kínában ezzel a típussal vetette meg lábát a Volkswagen az 1980-as években”
Ez így butaság, hiszen az első Jetta 1991 december 5-én készült a FAW -VW üzemben, azaz már a kilencvenes években.
Előtte, a nyolcvanas években a Santana készült Sanghajban, a Volkswagen egy másik kínai vegyesvállalatánál a SAIC-VW-nél 1985-től.